Note fondée sur 29 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Not what we expected
Publié le 3 janv. 2019 sur HotelsBad attitude from crew and not help full at all. Dirty old hotel.
par un voyageur
poor
Publié le 29 nov. 2018 sur Hotels9 days,only one time houskeeper when i ask.Wifi ok.Nothing service happend,maybe if you ask.
par un voyageur
Fake smiles and unkept promises. NOT worth it!
Publié le 18 août 2018 sur HotelsFake Smile of he Manager and totally lack of truth. Promise are meant to be kept just as long as they pass the lips of the non-carting manager. No !! internet and early hot water. NOT worth the price!!
par un voyageur
NOT worth your money - Fake smiles at best.
Publié le 16 août 2018 sur HotelsHorrible ! Fraud. The fake smile of the Non-Carring manager did it all. Wifi NOT working, ( he claimed it is not his fault ??? ) Hot water - sometimes (He claimed the did not promised it.) Elevator working - sometimes. Some rooms are nice - but the front desk fake smiles and lake of care... NOT worth it.
par un voyageur
Publié le 13 août 2018 sur Expedia
par un voyageur
Great booking
Publié le 7 août 2018 sur HotelsWe were pleasantly surprised. A well above average comfortable room with very friendly service. Clean and well designed like a small boutique hotel. We recommend Ocean Breeze strongly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2018 par Ocean Breeze Colombo, Gestion de l’hôtel
Thank you Sir
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Great hospitality, average hotel
Publié le 4 févr. 2018 sur HotelsTo be honest: you get what you pay for. Hotel looks good from the outside, location is very convenient, could be a bit cleaner, but the management says it will improve. The biggest advantage of this place? Two young gentlemen working at the reception desk. Friendly, helpful, and fun to talk to. Wish you luck guys!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2018 par Monil, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review.
Recommandé
pour Escapade avec des amispar un voyageur
Need room for improvement
Publié le 21 janv. 2018 sur HotelsThe hotel was not what u see in the pictures...
No room service was provided,they din even clean the room or change the bedsheet everyday... the room was small, n uncomfortable, the bed faces one direction while the tv is on the other.
Price is too high for that standard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2018 par Monil, Gestion de l’hôtel
Hi
Thank you for reviewing us and we will do our best in terms of improving all the said above
Thank you and hope we see you again soon
par PATROCINIO
Publié le 4 sept. 2017 sur Hotels