Note fondée sur 471 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Select it for the view

Publié le 22 mai 2019 sur Hotels
This hotel is generally full. Due to last events, occupacy rate was very low, which made my stay even more pleasant. Service was excellent. The roof floor is fantastic: wonderful view and swimming pool with relax atmosphere. Rooms are clean and noise insulation is good. If you can afford, select Ocean view. Only disadvantage of the rooms is the AC where set temperature is not achieved. Gym center is small and too hot in the morning due to the sun.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2019 par Andrew Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal , Greetings ! Thank you very much for taking your valuable time to review on your recent experience at OZO Colombo. We are glad that you have had an enjoyable moment and rest assured , we look forward to welcome you back in the nearest future. With Best Regards, Andrew Anthony ( Manager Front Office)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2019 sur Expedia
Chambre très belle vue superbe. Merveilleux petit déjeuner dans une salle ultra top avec vue rasante sur la mer. Personnel très gentil par contre sue le rooftop le restaurant très moyen à tout point de vue. Restauration très moyenne plats très longs à venir et la salle pas très clean dommage car belle déco et vue très intéressante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings! Thank you very much for taking your valuable time to review on your recent stay at OZO Colombo. We are glad to know you have enjoyed your stay with us and would appreciate your return to us soon and an opportunity to serve you again. With Best Regards, Andrew Anthony (Manager Front Office)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
HOTEL DE LUXE, CHAMBRE ET BAR TERRASSE PISCINE AVEC VUE MAGNIFIQUE SUR LA MER ET COLOMBO
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Monika , Greetings ! Thank you very much for taking your valuable time for a wonderful feedback . We are glad you were impressed about the views and the room facilities. Rest assured we lookforward to welcome you back in the nearest future. With Best Regards, Andrew Anthony ( Manager Front Office)
4 sur 5
par un voyageur

Business hôtel colombo

Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
Good hotel for business trip. Amazing view from the rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2019 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Benjamin , We thank you very much for you wonderful feedback.We are delighted to read that you enjoyed the view and the room. Rest assured we look forward to welcome you back in the nearest future. With Best Regards, Andrew Anthony ( Manager Front Office)
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Tres bon hotel

Publié le 12 sept. 2018 sur Expedia
Emplacement : hotel au bord de l'ocean.
Tout est bien: l'accueil, la chambre, la piscine….Excellent rapport qualité/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par Rangitha, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Kim Thank you for selecting OZO Colombo for your recent stay & I’m happy to hear that you had a comfortable stay with us. Furthermore, we look forward to welcome you back at our hotel not too distance future. Warm regards, Rangitha Goonatillake | Manager, Front Office
2 sur 5
par un voyageur

pour une courte nuit....

Publié le 9 mars 2018 sur Hotels
Hotel de chaine ; les chambres sont confortables mais très mal insonorisées. Nous avons été logés à coté d'un groupe ; entre les claquements de porte et les jeux de sonnettes nous n' avons pas pu dormir avant 2 h du matin . La réception après notre appel n' est pas intervenue. Le restaurant/ bar au roof top est plutôt bien ( accueil , cocktail , food ) . Le petit déjeuner, beaucoup de choix mais rien de comestible en dehors de toasts et des œufs .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2018 par Rangitha, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Dimitri, Thank you for providing feedback on your most recent visit to OZO Colombo, an Onyx Hospitality Hotel. We very much regret to hear of the lack of service delivery you have described and inconvenience caused. Please accept our apologies for the service laps. Team at OZO Colombo always strive to provide the best hospitality to our valuable guests. Furthermore, will take necessary steps to ensure your next stay meets your expectations. We sincerely hope to have an opportunity to better serve you whenever your travels bring you back to Colombo. Warm regards, Rangitha Goonatillake | Manager, Front Office
5 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2018 par Shavindri- Manager, E-Distribution , Gestion de l’hôtel
We would like to know more about your stay with us at OZO Colombo. Please do let us know your thoughts and feedback. Thank you. Team OZO Colombo
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

super

Publié le 1 févr. 2017 sur Expedia
tres bon hotel pour colombo super confort et belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2017 par Maheesha Ratnayake , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for providing feedback on your most recent visit to OZO Colombo, an Onyx Hospitality Hotel. We are pleased to have been able to uphold our commitment in providing a comfortable stay and a unique blend of hospitality. Your constructive feedback is what will ensure your next stay is worthy of a perfect review. Always remember that we look forward to seeing you again when your destination is Colombo! Warm regards, Maheesha Ratnayake | Hotel Manager
2 sur 5
par Delphine de Lille

Très bien pour le tourisme.

Publié le 2 juin 2016 sur Hotels
Equipement général de la chambre peu pratique; insonorisation des chambres nulle(surtout quand celle ci est communicante avec une chambre voisine). Vous entendez votre voisin comme si celui-ci était dans la pièce. Un wifi qui ne fonctionne absolument pas, ou alors très très TRES lentement. Impossible d'envoyer des pièces attachées dans mes emails.
5 sur 5
par Frederique

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2016 sur Hotels