Note fondée sur 315 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2022 sur Expedia
Hôtel fantastique où l’on mange très bien et que dire du personnel qui est exceptionnel surtout les concierges que je remercie pour tout ce qu’ils ont fait pour moi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par Kiran Bussari, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Taj Samudra, Colombo!
Thank you for choosing to stay with the Taj Samudra and for your excellent review on Expedia. We re delighted to hear your positive feedback.
We all look forward to welcoming you again soon to Taj.
Warm regards,
Kiran Bussari
par un voyageur
Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Taj Samudra Colombo, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Taj Samudra Colombo!
Thank you for choosing to stay with the Taj Samudra and for your excellent review on Expedia. We appreciate your generous review with regards to the service and facilities. It was a pleasure to have you with us!
We truly appreciate the kind recommendation and hope to welcome you again soon to Taj Samudra!
Warm regards,
Jitendra Chand
par Patrick de Strasbourg
Publié le 10 août 2014 sur Hotels
Chambre vieillottes qui ne reflètent en rien le luxe du hall de l'hotel. Une fois dans la chambre, on fait un retour dans le passé d'une bonne vingtaine d'année...Chambre fonctionnelles mais pas du tout à l'image du luxe que l'on peut se faire de l'hotel. Baignoire repeinte, marbre cassé, vieux WC...Sinon le personnel est à vos disposition avec gentillesse...
par Castro silva de paris
Hôtel a éviter
Publié le 3 janv. 2013 sur Expedia
Pour : Le petit déjeuner
Contre : La propriété des chambres
Emplacement : Bien place dans combo
Hôtel pas mise à jour depuis les années 80.
Personnel plus intéressé par le clients que laisse de gros pourboires que par me service lui même .
Réception très peu aimable et compressible.
Chambre sale et peu entretenu, plage en face pas exploitable, piscine de l'hôtel petite et avec plein enfants .
La seule chose de bien le petit déjeuner de l'hôtel .
Taj bien différents de tout les autres en Inde .
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Samrat Datta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings From Taj Samudra, Colombo!Thank you for taking the time to share your experience at Taj Samudra on Expedia.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Warmest Regards,Samrat DattaArea Director Taj Maldives & Sri Lankaand General Manager of Taj Samudra
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
well managed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Samrat Datta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings From Taj Samudra, Colombo!Thank you for taking the time to share your experience at Taj Samudra on Expedia.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Warmest Regards,Samrat DattaArea Director Taj Maldives & Sri Lankaand General Manager of Taj Samudra
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
fabulous service in a great hotel, as always!!!
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotelsthis was our second stay at this hotel & just before we were to check in some friends told us about the horrible room experience they had & how we should change our hotel.
since our first visit was great I wasn't sure if this feedback was good for the entire hotel or just an unfortunate experience they had so I decided to call the hotel & speak to them & share my concerns.
the lady at the customer service desk heard me out & reassured me that there was no cause for concern & told me someone would call me back during regular office hours the next day to clarify any doubts. this did not happen so negative feedback on this.
however, I sent them an email listing out all the rooms that were part of the group & soon enough I got a reply reassuring me of the impeccable taj service as always.
upon check in they had upgraded all our rooms to the next category & they specifically assured us that we would go back carrying forward the same experience as we did the first time & that is exactly what happened.
super stay & full marks to the Taj Colombo team, especially Niluka who made our stay superb.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Samrat Datta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings From Taj Samudra, Colombo!Thank you for taking the time to share your experience at Taj Samudra on Expedia.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Warmest Regards,Samrat DattaArea Director Taj Maldives & Sri Lankaand General Manager of Taj Samudra
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
delightful hotel on Galle Face. quiet despite being on a busy main road. great breakfast, nice room and friendly staff all round
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Samrat Datta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings From Taj Samudra, Colombo!Thank you for taking the time to share your experience at Taj Samudra on Expedia.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Warmest Regards,Samrat DattaArea Director Taj Maldives & Sri Lankaand General Manager of Taj Samudra
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Samrat Datta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings From Taj Samudra, Colombo!Thank you for taking the time to share your experience at Taj Samudra on Expedia.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Warmest Regards,Samrat DattaArea Director Taj Maldives & Sri Lankaand General Manager of Taj Samudra