Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Would have recommended but it's cheap

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
For the price it's okay I wouldn't recommend staying here it's only for her last ditch effort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Pratik GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
There was no towels, but there as no bugs either so it was a fare deal I’m on a haul to phx az it was a perfect place to crash for one night… if your planning to parlay I suggest betting a bit more elsewhere
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Great service very nice management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2020 sur Hotels
Not in good shape. Plugs were not accessible. Even on my 5 night stay they were in my room daily to clean. Made me uncomfortable to leave my belongings.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2019 sur Hotels
Very ran down and in need of updating. Shower had no pressure whatsoever and instead of giving me another room the manager gave me a key to use the room next door to shower so that was a bit inconvienent. Not impressed and won’t be staying there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par CZ, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience, we will definitely improve our property. Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par CZ, Gestion de l’hôtel
Thanks A lot!!!
2 sur 5
par un voyageur

Terrible sevice

Publié le 29 déc. 2018 sur Hotels
Desk said open but no one was at night window what was outside wind blowing and cold. I kept pressing buzzer finally got back in car called hotels and got operater she called hotel and manager said she was standing in front I told operator no one was there. The manager came out of back room. She said I did not press buzzer. I am hard of hearing and I could hear it.
3 sur 5
par un voyageur

Trouble with key last 2 times stayed there. Quite

Publié le 12 nov. 2018 sur Hotels