Note fondée sur 311 évaluations de clients

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3,9 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Mauvais choix

Publié le 26 nov. 2019 sur Hotels
Ne choisissez surtout pas cette hôtel pour la piscine ou le bain bouillonnant..la piscine est glacée et la pièce où elle est aussi moins de 20 degré et la manager le sait ! Idem le bain bouillonnant ne marche pas du tout.. Quant à la laverie idem...j ai du me battre pour pouvoir l utiliser...la réceptionniste la carrément bloqué pour s en servir.. Le petit déjeuner est pauvre même pas de yaourt. Bref très mauvais choix et hôtel.com n a pas fait grand chose à part un bon de réduction minimaliste pour une prochaine réservation...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review are pleased to hear that you enjoyed your stay with us here at La Quinta Inn and Suites Inn Colorado city Tx
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
My room was not clean, refrigerator did not work, there was no towels, or blankets, housekeepers walking in even with the do not disturb sign out because the front desk did not put us in the correct room. The first room that we were given had people in it and was very embarrassing to walk in on other people with 4 kids and all my belongings. Had to tow everything back down stairs. Very ridiculous and nobody seemed to care at all I paid a lot of money for two nights and it was miserable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review We are saddened to hear that we didn't meet your accommodations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Dirty shower. Told front desk when i found it Never cleaned it up dirty floors water leaking from ceiling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are saddened to hear that your shower was dirty and that your ceiling was leaking. We will be addressing these issues with our staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us here at La Quintina Inn and Suites.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay here at La Quinta Inn and Suites.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Its fine. Here to sleep and then hit the road again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us here at La Quinta Inn and Suites
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Front desk clerk looked high on drugs. The towels were dirty. The bed linen was stained. Awful smell in the hallways.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are saddened to hear that the hallways did not smell good and that the sheets were stained and that you felt that a front desk person was on drugs. I reassure we will be addressing these issues with our staff. We do apologize for any in convince this may have caused
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us here at La Quinta Inn and Suites.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
There was no towels in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Amanada Jackson - General Manger , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. We are saddened to hear that you didn't have any towels. We will be addressing this issue with our staff. We do apologize for ant in convince this may have caused.