Note fondée sur 128 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
I like it more when theres a fence around parking lot, if not a security guard watching vehicles, if not at least enough light around building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JoseThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Jessica, Regional Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 stars!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Hotels
great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J. #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Close to highway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Will,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
You get what you pay for. Dirty rooms and rude staff. Don’t stay at this place. Pay a few more dollars for another hotel with clean sheets, better staff, and breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Victor, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Jessica, Area Manager, Gestion de l’hôtel
If you stayed with us, please reach out to me regarding your stay. Since posted without an actual reservation number attached I would need to speak with you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Jessica, Area Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback :)