Note fondée sur 330 évaluations de clients

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3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Pas de wifi dans le bâtiment stufio 6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Facility was clean. Furniture is run down.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Everything looks nice until you stare too long and realize everything that’s wrong. Comfortable beds. All I can say is it’s a place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Steven, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jeffrey, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Kaur J. #team6
2 sur 5
par un voyageur

Customer service? Not at Studio 6.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The woman at the front desk retracted her statement on the status of the nonfunctioning tv. In other words, she indirectly called me a liar. No attempt was made to satisfy the customer. Just rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nora,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Angel,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Godt og billigt motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia