Note fondée sur 352 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Pas de wifi dans le bâtiment stufio 6
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great the rooms to clean, until we went to the bathroom the tub was full of pubic hair the sink look like somebody just had back wash water there was a pee in the toilet that wasn’t flushed and there was pubes on the toilet luckily I brought my cleaning stuff if not I would not have been using the bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sandra, Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Isaac,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
this motel is very nice, i recommend anyone to stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Your support means the world to us, and we cannot wait to have the opportunity to serve you again soon! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ron,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aubrey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Donna,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6