Note fondée sur 1 068 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Bof
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par DEBRA, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK, WE HOPE TO SEE YOU AGAIN,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2022 par DEBRA, Gestion de l’hôtel
thank you for your feed back
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
The price was great... the location wasnt bad if you are traveling through Springs but the area was rough if you stay around or want to visit springs... Breakfast was very VERY limited at best... boiled eggs, waffle, or biscuits and gravy. They also had yogurt... but it was pretty rough. The hotel itself was old and very used. You get what you pay for... i would not stay here again unless i had no other option.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback, We are working hard to update the hotel,
5 sur 5
par un voyageur de Vancouver

Publié le 7 oct. 2024
The check in clerk was very helpful in securing the last ground floor room for me. She had good suggestions for walking the dog nearby. For a dog-friendly hotel, the dog area was dark and dirty. That area should be improved or moved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you, It was my pleasure to help you, enjoyed having you with us, I will address this with the GM and make sure it gets followed though,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
We were so grateful for an awesome staff member, Yessica, who helped us move from one room that had what appeared to be a pet problem from a previous occupant into a very nice room that was clean and comfortable. Thank you for accommodating our needs!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for you review, We have a great staff and they are always here to help. I am so glad that you were taken care of.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you very much.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the feedback, We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you,for leaving a review, We appreciate your feedback.