Note fondée sur 109 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
47 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024
Bed and TV were newer. Wifi worked ok. I am tired of motels claiming to serve breakfast in their ads and then not having it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review our property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Very clean room and staff very helpful as far as getting internet access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Sink had cracks. Shower pan made noise when stepping on it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review our property.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Good value for a one night stay. Rooms are dimly lit, but there's plenty of lamps, so it's not a major problem. Tub was kind of gross. People just hung out in their cars or in the parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par General manager , Gestion de l’hôtel
We are sorry for your dissatisfaction and we will try our best to improve our Hospitality. We hope you will come back in the future and enjoy your experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2022 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2022 sur Hotels
Signage need be improved it was hard to locate at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par General manager , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review our property.