Note fondée sur 883 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Le wifi ne fonctionnait pas, le bain tourbillon et la piscine non plus
Dommage Mais je dirais que cet établissement tombe en ruine, dommage bien situé et propre
par un voyageur de DIJON
a eviter
Publié le 28 mai 2018 sur ExpediaJ'avais reside par deux fois dans le passe dans cet hotel pratique pour visiter le pays amish.Mais cette fois ci j'ai trouve l'hotel degrade, mal entretenu et sale.Si le personnel au front desk fait son possible pour resoudre les problemes,le management ne semble pas etre a la hauteur.Pendant 48h je n'ai pas eu de service dans ma chambre(poubelle videe,linge change et lit fait) malgre ma reclamation le second jour.La piscine n'est pas engageante, des choses suspectes surnagean.L'odeur pres de la piscine apporte des effluves peu agreables je ne reviendrai plus dans cet hotel .A EVITER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher invité,
Merci pour votre avis. Nous apporterons ces préoccupations que vous avez adresse pour faire ce que nous pouvons pour les corriger. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir une meilleure expérience et un meilleur service que lors de votre précédente visite.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2018 sur Expedia
Très bonne expérience, pour un prix très abordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire, nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir!
par Gilles
Hôtel vieillissant sans intérêt
Publié le 17 juill. 2017 sur HotelsHôtel d étape lors d'un circuit touristique sans plus. Hôtel vieillissant.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The bathroom has a foul odor to it, almost like poop but when i took a shower i noticed the water comes right out even with the curtain shut so probably caused by that. There is stains like other reviews have stated on the carpet, bed and some odd white stuff on the nightstand. The pool was nice but the hot tub was undergoing maintenance which was kind of upsetting. Breakfast was just okay, but they did have a good variety of options. Staff was okay as well, when checking out the lady at the front desk was just sitting on her phone took our room key and said “you can go” Other staff we encountered were very nice and helpful. Overall I would probably stay here again there was nothing bad enough to make me say i wouldn’t but it wouldn’t be my first option.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are truly sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback is valuable, and we apologize for any discomfort or inconvenience you experienced. Please rest assured that we are addressing the issues you’ve highlighted to improve our services. We hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with the quality stay you deserve in the future. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Bed Bugs in Lancaster
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsWe got to the room. Noticed there was a few bed bugs, went to the front desk and asked to check out, staff was very helpful and refunded us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize that your experience did not meet expectations. Your feedback is important to us, and we are truly sorry for any inconvenience caused during your stay. Please know that we are taking your concerns seriously and will work to improve the areas you've mentioned. We hope you'll give us another chance in the future to provide the level of service and comfort you deserve.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for sharing your feedback! We're glad to hear that you had a positive experience during your stay. Your support means a lot to us, and we’re always striving to make your next visit even better. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
the property was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We truly appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience. We’re always working to improve and your insights are invaluable in helping us do so. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience on your next visit!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,We're truly sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality experience you deserve.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you so much for sharing your feedback! We're glad to hear that you had a positive experience during your stay. Your support means a lot to us, and we’re always striving to make your next visit even better. We look forward to welcoming you back soon!