Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Le wifi ne fonctionnait pas, le bain tourbillon et la piscine non plus
Dommage Mais je dirais que cet établissement tombe en ruine, dommage bien situé et propre
par un voyageur de DIJON
a eviter
Publié le 28 mai 2018 sur ExpediaJ'avais reside par deux fois dans le passe dans cet hotel pratique pour visiter le pays amish.Mais cette fois ci j'ai trouve l'hotel degrade, mal entretenu et sale.Si le personnel au front desk fait son possible pour resoudre les problemes,le management ne semble pas etre a la hauteur.Pendant 48h je n'ai pas eu de service dans ma chambre(poubelle videe,linge change et lit fait) malgre ma reclamation le second jour.La piscine n'est pas engageante, des choses suspectes surnagean.L'odeur pres de la piscine apporte des effluves peu agreables je ne reviendrai plus dans cet hotel .A EVITER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher invité,
Merci pour votre avis. Nous apporterons ces préoccupations que vous avez adresse pour faire ce que nous pouvons pour les corriger. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir une meilleure expérience et un meilleur service que lors de votre précédente visite.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2018 sur Expedia
Très bonne expérience, pour un prix très abordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire, nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir!
par Gilles
Hôtel vieillissant sans intérêt
Publié le 17 juill. 2017 sur HotelsHôtel d étape lors d'un circuit touristique sans plus. Hôtel vieillissant.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jameson, for your kind words about our hotel! We're happy to hear that they made a positive impact on your stay. We strive to provide excellent service, and it's always rewarding to know when we've succeeded. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The room was unkept. Utilities didn't work. Smell of CBD / THC in the hallways
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Michael, for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't fully meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we'll work on improving the areas where we fell short. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.
par un voyageur
MOLD, MOUSE POOP, DIRTY!!
Publié le 19 août 2024 sur HotelsWe arrived for a 2 night stay. Our room felt wet. There is mold on the sofa bed and it is covered in crumbs and mouse poop. This is disgusting and a major health hazard! We have children. It is not a safe or healthy environment. The girl at the front desk showed me 2 other rooms that were just as bad. She offered to change the sheets on the sofa beds but that does not eliminate the mold or mouse poop.
We had to leave immediately for our health. This is totally unacceptable.
Also, the hot tub is out of service which was a selling point. We stayed at this hotel a few years ago and enjoyed it. It has definitely gone way down hill.
I have tried to contact the hotel at 2 different emails and they have not returned my messages.
Do not stay here!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide review on your recent stay.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We did not like the facility at all. Not as your site portrayed it. It was dirty, run-down, staff was not friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We are currently in the process of making improvements and appreciate your understanding. Your feedback is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback and for choosing to stay with us. We truly appreciate your insights, as they help us continue to improve our services. We're glad to hear you had a positive experience, and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't fully meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we'll work on improving the areas where we fell short. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.