Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Le wifi ne fonctionnait pas, le bain tourbillon et la piscine non plus Dommage Mais je dirais que cet établissement tombe en ruine, dommage bien situé et propre
2 sur 5
par un voyageur de DIJON

a eviter

Publié le 28 mai 2018 sur Expedia
J'avais reside par deux fois dans le passe dans cet hotel pratique pour visiter le pays amish.Mais cette fois ci j'ai trouve l'hotel degrade, mal entretenu et sale.Si le personnel au front desk fait son possible pour resoudre les problemes,le management ne semble pas etre a la hauteur.Pendant 48h je n'ai pas eu de service dans ma chambre(poubelle videe,linge change et lit fait) malgre ma reclamation le second jour.La piscine n'est pas engageante, des choses suspectes surnagean.L'odeur pres de la piscine apporte des effluves peu agreables je ne reviendrai plus dans cet hotel .A EVITER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci pour votre avis. Nous apporterons ces préoccupations que vous avez adresse pour faire ce que nous pouvons pour les corriger. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir une meilleure expérience et un meilleur service que lors de votre précédente visite.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2018 sur Expedia
Très bonne expérience, pour un prix très abordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2018 par Miranda R, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire, nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir!
3 sur 5
par Gilles

Hôtel vieillissant sans intérêt

Publié le 17 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel d étape lors d'un circuit touristique sans plus. Hôtel vieillissant.
5 sur 5
par un voyageur

No complaints

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Efficient and fine!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Lancaster County. As a guest you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Scott, Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Beds were saggy, comforter was dirty, found plastic pieces in the bed, dirty swimsuit left in the bathroom, floor was not vacuumed. Breakfast was good and staff was polite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Lancaster County.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
There was mold in the bathroom and the room smelled like mildew. When we told the front desk, they did not apologize or offer anything to rectify the situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Emily for bringing these concerns to our attention. I am very sorry about the inconvenience you have gotWe are taking immediate steps to address the situation and ensure such issues are resolved promptly. Your feedback is crucial in helping us improve, and we will be reinforcing our procedures to prevent these problems in the future.I regret that we did not offer a proper resolution during your stay. If you decide to stay with us again, please contact me directly so I can personally ensure a more comfortable and enjoyable experience.Thank you for your understanding.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Close to spooky nook.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you kevin for taking the time to share your feedback and for rating us. We appreciate your honest review and the opportunity to learn from your experience.We’re pleased to hear that you found some aspects of your stay satisfactory, and we are committed to addressing the areas where we fell short. Your input helps us improve, and we are actively working to enhance our service and facilities.Should you choose to stay with us again, please reach out directly so we can ensure a more pleasant experience. Thank you once again for your valuable feedback
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Gail, for your feedback regarding your recent stay with us. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we would appreciate any additional details you could share about your stay. This will help us address any issues and improve our services for future guests.Thank you for staying with us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.