Note fondée sur 899 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024
par un voyageur
Should be ashamed
Publié le 17 août 2024 sur HotelsWas terrible ..used the app hotels to book wasn't even close to were it shows on map very confusing Then early ck in 30 plus 50 to hold 30 cash the50 get bk at check out? Called hotels they only honored 25 credit on there app which after are stay here concerning!! The room was dirty roches no chain lock air unit was dirty filters i had to clean myself bathroom look like it was glued togather husband wouldn't shower cause he thought it would fall apart just very disappointed the breakfast scared to do to the fact man and woman at front desk failed to understand how bad are experience Was didnt feel Roaches felt like joes apartment..lol
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
GREAT CUSTOMER NEELMA 👌 WAS THE BEST
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
I was charged a deposit that didn't come off my statement and it took 3 tries to get the room keys activated
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur de Columbia
Publié le 2 août 2024 sur Expedia