Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Correct pour un séjour de passage
Publié le 2 oct. 2023 sur HotelsMotel situé près d'une route très passante. Cependant l'état du motel et sa fréquentation était correcte. La chambre est propre et spacieuse, le petit déjeuner correct et il y a de nombreux commerces aux alentours. Le centre ville de Columbia est situé à quelques minutes en voiture.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Overall good
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Aucune insonorisation, besoin de rénovations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2020 par Francis, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We are working to make your stay pleasant.
par un voyageur
Pourri
Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Déshonneur pour un Super 8
par Jean de Laval
retour de la floride
Publié le 3 avr. 2015 sur Hotelstrès vieux, le préposé à l'accueil pas sympathique nous avons dû pauser les questions sur wifi petit déjeuner il nous a donner aucun détail. petit déjeuner a oublier. Nous ne retournerons pas a cet hôtel. très décevant pour un super 8.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Affordable place to stay. Staff are kind and accomodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Anna, Gestion de l’hôtel
Nhurz, thank you for taking the time to give us a review.Your feedback means a lot to us at Super 8. Our team is working hard to give our guests the best experience possible while staying at our property.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
It was bad only two good thing was the bed was comfortable. The office staff was nice and friendly. Filthy rooms, smily bad like smoke,door broke and lock one of family member in room. That just to start.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Anna, Gestion de l’hôtel
Terri Lynn, thank you for taking the time to give us a review. Your feedback means a lot to us at Super 8. Our team is working hard to give our guests the best experience possible while staying at our property.We are extremely sorry that you had a bad experience staying at our property. Accept our sincere apology.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Smelled of smoke, shower curtain rod broken, toilet seat vey loose/broken, sink drained very slowly. Outside carpet on stairs and walkways very nasty and dirty. Staff fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Anna, Gestion de l’hôtel
Hershel, thank you for taking the time to give us a review.Your feedback means a lot to us at Super 8. Our team is working hard to give our guests the best experience possible while staying at our property. We are extremely sorry that you had a bad experience staying at our property. Accept our sincere apologies
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Inhabitable. A homeless person wouldn’t have stayed in the room I booked. Stands on the blankets and wall, carpet crunchy, and room reeked ok cat urine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Anna, Gestion de l’hôtel
Kasandra, thank you for taking the time to give us a review. Your feedback means a lot to us at Super 8. Our team is working hard to give our guests the best experience possible while staying at our property.We are extremely sorry you had a bad experience staying at our property.