Note fondée sur 317 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,2 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Recommend
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The staff was understanding and they were willing to work with you depending on what your situation
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Check in was at 2pm. We arrived at 2:30pm. Waited at front desk with other customers for 10 minutes before anyone showed up. Then we were told our room wasn’t ready and we’d “just have to wait”. As we sat in our car we noticed the cleaning crew chain smoking next to the office and random people standing outside of their rooms drinking alcohol and appearing to live there. This motel is sketchy as hell and not in a safe area. We didn’t even get back out of the car, much less lay eyes on our room. We left and never looked back. Lost $100 but it was worth it. Would have been safer and no doubt cleaner to have slept in our car. Don’t waist your time or money.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
I still have not had my deposit refunded.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par m, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us, this is a 3rd party reservation where you pay thru Expedia and the motel receives a virtual card. The hotel did not collect any deposit from you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par wesley, Gestion de l’hôtel
thanks for staying we hope to see you again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Dirty dirty and unhelpful people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par wesley, Gestion de l’hôtel
we hope to better serve you next time. our staff is always willing to help our guests not sure what you needed but we will try our best next time to better serve you.