Note fondée sur 253 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Perfect getaway

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Room was clean and sleek. Roof top bar was the perfect way to end our evening. Shops and restaurants within a walkable range. Will be back for another getaway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jess, Gestion de l’hôtel
Kristina, thank you for taking time to leave a review about your stay. We love to hear you had a great stay and enjoyed the amenities!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Beautiful hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Maxwell Chick, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Wonderful hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear George, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Best, Maxwell Chick, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jess , Gestion de l’hôtel
Jessica, thank you for taking time to leave your review. If there is anything we could do to improve your stay please let us know!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Jess, Gestion de l’hôtel
Angela, thank you for your great review! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Breakfast

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The hotel was amazing. The only complaint was the breakfast. They offered made to order eggs but didn’t have any meat except lunch meat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, as this is how we can improve our guest experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024
Charged $40 to park in their lot 50 ft from entrance. Never again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear mark, Thank you for your feedback. In the Columbus area, parking is at a premium. We are glad to offer our guests one option without worrying about city limitations or towing. We appreciate your feedback and consider it as we continually monitor our guest offerings. Sincerely, Maxwell Chick, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lilyette, It's outstanding you had such a wonderful experience. We care about the satisfaction of our guests and can't wait to see you again soon! Best, Maxwell Chick, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The receptionist was very rude didn’t want to accommodate gave me a handicap room because he said other rooms wasn’t available but gave it to someone else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Jess, Gestion de l’hôtel
Jasmine, thank you for your feedback. I do apologize the reception agent was rude and we were unable to accommodate your request for a room that was not accessible. We do our best to accommodate all guest requests and I sincerely apologize we were not able to accommodate your request.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jess, Gestion de l’hôtel
Robert, thank you for taking time to share about your experience. We are pleased to hear you had a great stay!