Note fondée sur 837 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
N essayé surtout pas s arriver un peu avant 3:00 il ne regarde même pas si chambre de dispo ils vous font attendre jusqu’à 3:00 exacte
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Good for the money
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Wonderful
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Idk
par un voyageur
Poor stay
Publié le 7 oct. 2024 sur HotelsVery noisy. staff spoke very poor English to the point hard to understand...had a handicap room that was poorly equipped...would not recommend to anyone
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Pleasantly surprised about the the environment of the hotel. I will surely stay there again. My problem though was with the cleaners who were very loud conversing with each other. They need to keep the noise level down. I will give an overall 7/10.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
I always have a good experience at Windom
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
It’s an okay drive through the state stay. Nothing special. No breakfast on site. Had to go get breakfast somewhere else. Room is okay too but bathroom needs more cleaning.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia