Note fondée sur 266 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Area is shared with several other hotels. Room was cool and comfortable. Breakfast was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your positive feedback! We hope to serve you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Chris F, Gestion de l’hôtel
I am sorry we missed the mark during your stay with us. We will use your feedback for immediate improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Chris F, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest!
1 sur 5
par un voyageur

Never again

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Horrible bugs in the bed. Sockets not attached to wall and smelled awful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing feedback on your guestroom during your recent stay, Patrina. Guest room cleanliness is a major priority for us, so we will review your feedback with our team to ensure we fix problems like this going forward. Thank you again for sharing your feedback. Please feel free to reach out to the hotel directly if you would like to discuss your experience further. We hope to have the opportunity to welcome you back once again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us, Patricia. It is never our intention to disappoint a guest. Please feel free to reach out to the hotel directly if you would like to discuss your stay with us further. We hope to welcome you back in the future for a more positive experience.
1 sur 5
par un voyageur

local

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
I didn't stay becuase they were charging additional $250 because im a local and a local trashed the hotel. there's no signs on counter concerning additional fees for local
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay, Patricia. We strive to provide our guests with the best value for their travel dollar and apologize if you feel we were not successful. Please feel free to reach out to the hotel directly if you would like to discuss your feedback further offline. We hope to welcome you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Chris F, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us, LDonshay. It is never our intention to disappoint a guest. Please feel free to reach out to the hotel directly if you would like to discuss your stay with us further. We hope to welcome you back in the future for a more positive experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Angelyn, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
Good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Deona, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.