Note fondée sur 949 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

EXCELLENT

Publié le 6 juill. 2023 sur Hotels
EXCELLENT HOTEL, EXCELLENT STAFF, EXCELLENT LOCATION
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Roberto, we appreciate you choosing Hilton Columbus Downtown for your accommodations while in town, and thank you for the excellent review and 10/10 rating!Hilton Columbus Downtown
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2023 sur Expedia
Hôtel agréable, calme et relativement propre. Par contre, de par le standing et nombre d'étoiles mis de l'avant sur leur site web, je me dois de préciser le non respect de ma demande d'enlever tous les articles en plumes (allergie). Demandes de confirmations par emails lors de ma réservation lors de mon check in: toutes les réponses furent OUI. Une fois dans la chambre, rien n'avait été fait. Lorsque je suis de redescendu au lobby pour indiquer que les oreillers en plume étaient toujours présents et que je devais en avoir en synthétique, le regard de la jeune femme au comptoir fut des plus désagréable, genre : What a diva !, ce que je ne suis pas: sévère & dangereuse allergie (dormir sur ce genre d'articles m'étouffent et c'est le 911 direct). Une fois les oreillers donnés dans un coin de porte par l'hôtel, quand je me suis aperçue que c'était aussi un duvet en plume sur le lit, j'ai refait moi-même le lit en entier en remplaçant le duvet par la couverture trouvée dans le placard, ne voulant revivre l'expérience du regard si "gentil" de la personne à l'accueil. Après en avoir écrit à la personne avec qui j'ai échangé mes courriels, ils m'ont présenté leurs excuses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stéphanie,We are deeply sorry for the mix-up with your room assignment. Our team is aware of this matter, and we assure you that we are dedicated to ensuring that an experience like yours does not repeat itself. On a positive note, we are glad you appreciated our peaceful atmosphere and attention to cleanliness. Should you wish to discuss your experience further, please do not hesitate to contact us offline. We hope to welcome you back in the future for a better visit.Hilton Columbus Downtown
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Hilton Columbus Downtown, Gestion de l’hôtel
Shelley,Thank you for your wonderful rating! We hope to have another opportunity to host you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
Everything I needed was in walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Hershel,Thank you for staying with us and highlighting our excellent location. We hope to see you again the next time you visit Columbus.Hilton Columbus Downtown
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hilton Columbus Downtown, Gestion de l’hôtel
Hello Ashton,Thank you for taking the time to rate your visit with us. We hope that you will join us again the next time you are in the Columbus area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hilton Columbus Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,Thank you for rating your stay! It's wonderful to see that your stay was an enjoyable one and we hope you'll visit us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very clean, front desk very helpful, food was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly,We appreciate you taking the time to leave such a positive review. It is great to know that you appreciate our dedication to cleanliness and culinary offerings. It was a pleasure having you, and we hope you'll consider staying with us again soon.Hilton Columbus Downtown
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
My rooms AC filter wasn’t changed since April causing the room to be hot and smelly! Even after requesting maintenance, they didn’t come until I complained a second time and demanded to see a manger 12 hours after my original complaint!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Thank you for staying with us and for bringing this to our attention. We regret that your room was not satisfactory for you, and please be assured that your concerns have been escalated to the appropriate hotel leaders. Please know that we always welcome opportunities to improve our hospitality, and we hope to have another opportunity to exceed your expectations in the future.Hilton Columbus Downtown
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Front desk staff at 401 building was curt and seemed annoyed to have to check anyone in or answer any questions. My room was also not touched by cleaning staff during my stay. The staff in the lobby of 402 were fabulous, very helpful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback on your check in experience with us. I will share your feedback with our front desk staff and housekeeping.