Note fondée sur 756 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful stay in Columbus. Delicious breakfast included in the price. Clean, quiet, great a/c!
par un voyageur de Cleveland
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
It was fine. Bathroom shower needs attention.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Our bathroom door was broken upon arrival and we booked through hotel.com but were charged twice. Once by hotel.com and Hyatt Place also charged us. Be careful booking with Hotel.com because they might charge you twice.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Clean, comfortable, great breakfast and customer service.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
There was no AC in the lobby for the three night stay we were there. I was asked if I wanted daily housekeeping when I checked in and I said yes. I did not receive daily housekeeping. I had to go down to the front desk and ask to get housekeeping the next day. Do not charge me full price when I do not receive full service. Never returning.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was a fine place to stay. Thank you.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Terrific, helpful and professional staff. Quiet stay as well. Lot's of dining options nearby and the breakfast at the hotel was nice.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels