Note fondée sur 763 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Ok
Publié le 6 août 2023 sur HotelsUn très bon Motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par Bruno de Savigny
Bien
Publié le 30 juin 2015 sur HotelsTres bon accueil, café à la réception.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Clean room with microwave and fridge with freezer compartment. Door lock was not secure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Arrived later at night and desk employee was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
I wanted to give it 5 stars but there is no continental breakfast. The floors need mopped. BUT, The staff is great and super friendly. Housekeeping every day throughout the motel. Weekly rates for out of towners. I give 4.5 stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ian, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels