Note fondée sur 423 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
L'hôtel avait prélevé le montant du séjour sur notre carte de crédit et malgré que nous ayons confirmé avec notre banque et avec l'aide du relevé de transaction comme preuve; ils ont tenté de nous frauder, en nous exigeant de payer de nouveau le montant total du séjour. Ce n'était pas un problème avec leur système, aucun compromis ou vérification de leur part n'a été offert. Nous avons dû trouver un autre hôtel en pleine nuit. L'agent d'Expédia lors de l'appel a été peu aidant car si je n'aurais pas exigé à mainte reprises d'appeler l'hôtel; il ne voulait pas le faire. Il nous a confirmé aussi que l'argent avait été prélevé sur notre carte. La garantie de sécurité via le site a diminué à comparer les années précédentes. Très déçue et je ne recommande en aucun temps l'hotel le Moxy à Colombus, Ohio.
4 sur 5
par un voyageur de COLUMBUS

Publié le 30 sept. 2024
The room was very small. I enjoyed the balcony. Staff was GREAT! I loved the atmosphere.
5 sur 5
par un voyageur

A great place to stay in Columbus' Short North

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
This was our first stay at a Moxy brand hotel and we absolutely loved it. Our room (Queen suite) was spacious with a big balcony and a very well-designed and well-equipped bathroom. Service throughout the hotel was great, from housekeeping to the front desk (part of the bar area, nice touch) to the valet. We will definitely stay here again next time we’re in Columbus. Give this Marriott brand a try if you haven’t yet…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at Moxy Columbus Short North! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay in our Queen suite and appreciated the spaciousness and design of the room, as well as the well-equipped bathroom.It's great to know that our service met your expectations across the board, from housekeeping to the front desk and valet. We strive to provide a unique and memorable experience for our guests, and we're glad you liked the bar area touch at the front desk.We look forward to welcoming you back on your next visit to Columbus. Thank you for recommending Moxy to others—we truly appreciate it!Safe travels,Crew at the Moxy
5 sur 5
par un voyageur

Excellent location

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Great location, in the middle of everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for your review! We hope to welcome you back soon! Sincerely, Crew at the Moxy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marsayl, Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear you had a wonderful stay at Moxy Columbus Short North. Your kind words mean a lot to our team. We look forward to welcoming you back for another great experience!Best Regards, Moxy Columbus Short North
4 sur 5
par un voyageur de Binbrook

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jason,Thank you for your feedback. We're glad you had a decent stay and appreciate your insights. If you have any specific suggestions, we'd love to hear them. We hope to welcome you back for an even better experience.Best Regards, Moxy Columbus Short North
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Stacy,Thank you for staying with us at the Columbus Moxy Short North and for sharing your feedback. We're glad you had a good experience, but we're sorry it wasn't perfect. We hope to welcome you back and make your next stay even better!Best Regards, Crew at the Moxy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Property was modern and very clean . Convenient indoor parking for a few bucks across the street. Only negative was the fact that at check in the staff member charged my room again on my card plus incidentals. Total of 190. I purchased through expedia, he was suppose to charge the expedia card on file not my personal card. Money cleared back into my account a few days later. Other than that it was a good time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear you enjoyed our modern, clean property and convenient parking. We apologize for the mix-up at check-in and appreciate your understanding as it was resolved. We're glad you had a good time overall and hope to welcome you back soon.Best regards,Caden SpradlinMoxy Columbus
5 sur 5
par un voyageur de Cincinnati

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
The hotel was excellent, quite a bit of homeless people in the vicinity, some were a bit aggressive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Caden Spradlin, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed the hotel but regret hearing about your concerns with the surrounding area. We're working with local authorities to address this and ensure a better experience for our guests.We hope to welcome you back soon.Best regards,Caden SpradlinMoxy Columbus
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Staff let someone into my room where a lot of my items were stolen