Note fondée sur 945 évaluations de clients

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3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ville étape

Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
Hôtel nécessitant un relooking car vieillissant. La chambre est par contre propre , confortable et bien équipée . Le pdj est satisfaisant. Le front desk est un peu rugueux, un deposit de 50 dollars est exigé et levé sous 3 jours. La zone sans intérêt, est bien desservie en restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Propriétaire, Gestion de l’hôtel
Gérard --Je suis heureux d'apprendre que vous étiez satisfait de notre propreté, de notre confort et de notre petit-déjeuner, mais je m'excuse pour la gêne occasionnée par notre politique de dépôt actuelle et que notre apparence et notre emplacement n'aient pas répondu à vos attentes. Merci de rester avec nous, et nous apprécions vos commentaires!Sincèrement -- Bob Patel
3 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité/prix

Publié le 29 juin 2019 sur Hotels
Nous avons réservez pour le business à columbus, personnel serviable, environnement un peu bruyant, état général pas très bon. Le prix est abordable et inclu le petit dej. Piscine calme
1 sur 5
par un voyageur

Dont stay here

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
I asked to be on the too floor, farthest away from the elevator. My 2 choices when I arrived were 1st floor right by the elevator or 4th (top) floor right by the elevator. The elevator was in constant use, and dings very loudly at each floor. Another guest was constantly sitting at the stairs, also right next to my room chain smoking & having phone calls on speaker or watching soccer games very loudly on the phone, even though I spoke to him about both. The last day I was there housekeeping just made my bed & replaced the towels. They did not take the trash, replace toiletries, did not clean anything & took a dump that smelled the room up & clogged the toilet. When I called to get the toilet fixed, the manager took over an hour to take care of it. Front desk staff was constantly watching tv and not paying attention & were always surprised to see you standing there. Coffee was very weak, the rest of the breakfast (aside from the waffles) was trash.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Christine -- I apologize for the inconvenience to you from the placement of your room, for any issues you experienced with other guests and noise, and for our housekeeping, front desk, and breakfast not meeting your expectations. Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback. Sincerely -- Bob Patel
4 sur 5
par un voyageur

Great front desk, work on your housekeepers

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
My stay was great.. the front staff is great to me every time I stay here. I really enjoyed my stay except when the housekeeping just knock and come in in your room that's not cool that's the only exception I have. I was not dressed and ready and they were at my door at 10: 40, check out is at 11:00. I may have wanted a late check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Bernice -- It is great to hear that you were happy with your stay and that our front desk staff has been great during every stay! We do, though, apologize for the issues you experienced with our housekeeping during your visit. Thank you for your feedback, and please allow us to serve you again in the future! Cordially -- Bob Patel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024
It should be closed down and completely repaired. Pool was very dirty even the outdoor furniture. I want a refund ASAP
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Jessica -- We are so sorry for our appearance, pool, and outdoor furniture not meeting your expectations. Thank you for staying with us, and we are grateful for your feedback. Sincerely -- Bob Patel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Marlon -- Thank you for staying at our Columbus Quality Inn, and please allow us to host you again the next time you travel to our area! Cordially -- Bob Patel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Lisa -- Thank you for staying with us at our Quality Inn, and please allow us to host you again the next time you travel to Columbus! All the best -- Bob Patel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Candy -- Many thanks for staying with us at our Quality Inn, and we would love to host you again the next time you are in Columbus! With gratitude -- Bob Patel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
MJ -- Many thanks for staying with us at our Quality Inn, and please allow us to host you again the next time you are in Columbus! Cordially -- Bob Patel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Ashley -- Thank you for staying at our Columbus Quality Inn, and please allow us to host you again the next time you are in our area! All the best -- Bob Patel