Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Ville étape
Publié le 1 mai 2023 sur HotelsHôtel nécessitant un relooking car vieillissant. La chambre est par contre propre , confortable et bien équipée . Le pdj est satisfaisant. Le front desk est un peu rugueux, un deposit de 50 dollars est exigé et levé sous 3 jours. La zone sans intérêt, est bien desservie en restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Propriétaire, Gestion de l’hôtel
Gérard --Je suis heureux d'apprendre que vous étiez satisfait de notre propreté, de notre confort et de notre petit-déjeuner, mais je m'excuse pour la gêne occasionnée par notre politique de dépôt actuelle et que notre apparence et notre emplacement n'aient pas répondu à vos attentes. Merci de rester avec nous, et nous apprécions vos commentaires!Sincèrement -- Bob Patel
par un voyageur
Bon rapport qualité/prix
Publié le 29 juin 2019 sur HotelsNous avons réservez pour le business à columbus, personnel serviable, environnement un peu bruyant, état général pas très bon. Le prix est abordable et inclu le petit dej.
Piscine calme
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Kayla -- Many thanks for choosing to stay with us, and we appreciate your feedback! Cordially -- Bob Patel
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Tobette -- Many thanks for choosing to stay with us at our Quality Inn of Columbus, and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future! All the best -- Bob Patel
par un voyageur de Greenville
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
OK for the price, but the area is busy and noisy. Also, I'm having trouble getting the $50 deposit refunded from my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Cameron -- Though it is good to hear that you were happy with our price, I apologize for any disturbance it you from noise, and we will review the details of your visit to make sure that everything was processed correctly with your deposit. Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback. Sincerely -- Bob Patel
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Clean, quiet, would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Samantha -- We are delighted to hear that you found our Quality Inn to be clean and quiet and that you would recommend us! Thank you for staying with us, and we would love to serve you again the next time you are in Columbus. Best wishes -- Bob Patel
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Every time I Columbus to Columbus I stay here .. and always enjoy my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Berniece -- We appreciate your loyalty to our Quality Inn and are glad to hear that you always enjoy your stay! Thank you for your feedback, and we are looking forward to hosting you again in the future. Best wishes -- Bob Patel
par un voyageur de Greenville
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great people, and the breakfast was excellent!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Cameron -- It is great to hear that our breakfast was excellent and our staff was great! Thank you for staying at our Quality Inn during your recent travels to Columbus, and we would love to serve you again in the future. All the best -- Bob Patel
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Loved room except one morning water was not to hot in shower other than that nice place to stay. Good breakfast friendly staff very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
David -- We are delighted to hear that you were happy with your room, our breakfast, and the friendliness and helpfulness of our staff, though we do apologize for the issues you had with the hot water in the shower one morning. Thank you for choosing to visit our Columbus Quality Inn, and please allow us to host you again the next time you are in our area! Best wishes -- Bob Patel
par un voyageur de Greenville
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Good rooms, pool was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Owner, Gestion de l’hôtel
Cameron -- It is good to hear that your rooms and our pool met your expectations! Thank you for staying with us, and please allow us to host you again in the future. Cordially -- Bob Patel