Note fondée sur 480 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
Check in process with quick and easy. Very friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
We appreciate your kind words for our staff. We will hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Check in was fast and friendly, room was clean and well maintained. Great experience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to give us your feedback and we are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Nice pool, good people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
We are glad that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur de Pendergrass

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Room smelled bad. Dirty. Peeling paint. Noisy A/C. Outside trashcans looked like they hadn't been emptied in a week. Every joint was filled with caulking by somebody who didn't know how to fix it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the inconvenience you had during your 5 nights stay with us. I wish you had informed us during your stay so that we could have taken care of the issues. Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Howard Johnson in commerce

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
The towels had pubic hair on it from a prior visitor. The air conditioner took too long to get cold, the water was not hot enough. Someone child had written in crayon on the lamp, it smelled bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the problems. I wish you had called us from your room so that we could have taken care of the issues. We will address your concerns with our staff and take care of them. Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Tub was dirty dirty spot on back of couch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the inconvenience. I wish you had called us from your room so that we could have taken care of the issues. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am glad that you enjoyed your stay with us and thank you for taking time to give us your feedback. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am sorry that your stay with us was not enjoyable. We will inspect the room you stayed in for 4 nights and take care of the issues. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
they don't refund money on cancellation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Tony, Gestion de l’hôtel
I am sorry but if your reservation is prepaid then it is non cancellable. Next time, please book directly with the hotel so that the cancellation policy is more flexible. Thank you for your feedback.