Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Le déjeuner était délicieux
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Correcte
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
The floor of my room wasn’t clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Leon, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. I am sorry that we missed the bathroom floor, our apologies. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me.Sincerely,Leon
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
No more comment.
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Brian, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me.Sincerely,Brian E
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2022 par V, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 603-228-4300.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Leon BoffAssistant General ManagerBest Western Concord Inn & Suites
par un voyageur de Lévis
Publié le 26 août 2022 sur Expedia