Note fondée sur 460 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Jonathan de Montréal

Average

Publié le 28 juill. 2016 sur Hotels
Malgré une arrivée tardive le service était bien. Déjeuner typique d'un hôtel aux États-Unis, c'est-à-dire bien ordinaire. Les chaînes disponible à la télévision très bien. Au niveau du service, ma chambre n'a pas été nettoyé durant mon séjour, c'est bien la première fois que je vois ça.
5 sur 5
par un voyageur

WORTH EVERY DIME AND MORE

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
it was amazing. staff was accommodating, hotel was exceptionally clean, breakfast was absolutely amazing. room was very clean, i do a white glove check when i go to a hotel/resort. outside of hotel was clean and inviting. i love this place, my second time staying.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
It was a great stay and the front desk person was really helpful and kind!
5 sur 5
par un voyageur

Satisfying stay

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Very nice facility. After the first night, the lock failed on our room and we were locked out. The manager was able to get us in and immediately upgraded us to a nicer room. Very friendly and accommodating staff. Breakfast was good, with lots to choose from. We would definitely stay here again.
1 sur 5
par un voyageur

I miss Hotels.com. Expedia is losing my business.

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Very upset with Hotels.com. I book three rooms for my family, and due to messiness (and no human customer service) at Expedia, my guest were charged instead of me. Desk clerk advised that Expedia has become a problem and that prices are better if you call them directly. I miss Hotels.com, and like am now a "past" customer.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very nice few days at the hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
room was not properly stocked (no coffee cups), trash bags laided over can, not installed. Light switch in bedroom did nothing. Need better directions for remote. Should have information bar on remote/tv so you know what is on a TV channel.
5 sur 5
par un voyageur de Glen Burnie

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Caleb was the best. Great property. Great location. Property was like new