Note fondée sur 821 évaluations de clients

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3,1 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Pue le moisi

Publié le 19 juin 2018 sur Hotels
Salle de bain moisie qui donne une odeur horrible dans toute la chambre.
4 sur 5
par Monique

Bon hôtel

Publié le 9 oct. 2017 sur Hotels
Tout s’est bien passé mais hôtel situé tout près d’une route à haute circulation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The shower had visible black mold. The a/c barely worked at all. The towels smelled of mildew. All the blankets had stains or cigarette burn holes in them. You get what you pay for. This room should have been no more than $50 a night and I paid $80. Will never stay here again. Lesson learned. Oh and lots of people live at this location because they have weekly rates. Just an fyi you will hear children and people up at all hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chelsey,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
If you need a bed and a shower its okay. Other than that its ghetto and room was falling apart. Front desk lady was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Benjamin,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur de Delbarton

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Delbarton

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
I have been here a month! Only 5! TV channels!! They will not fix!! And only leave coffee out until 8 9 would be nicer The pool is nice and clean Great vending machines
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi ShnoahThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Room was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Many cockroach, front desk very bad and many people living on there like a homeless. If you with your family please see another option, the hotel smells really bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6