Note fondée sur 583 évaluations de clients

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3,4 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Floors were filthy. No coffee @ breakfast. Coffeemaker in room didn’t work. TV remote didn’t work. Window shade was broken, unable to look out the filthy window. Elevator and hall traffic was noisy. Stains and chips on walls, carpet and bathroom sink. Shower drained poorly and lacked pressure.
1 sur 5
par un voyageur

Will not go back

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
T. V wasn’t working, phone wasn’t working. My bathroom door wouldn’t close. In morning coffee machine wasn’t working.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Outdated, signage to hotel no the best, very old, stains everywhere and actually needs torn down! Nice people, was ok at best, if you can overlook dirty ac unit, nasty baseboards!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
There was mold on the bathroom ceiling. Toilet didn’t flush well. Relatively uncomfortable. Poor access to the property
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
wasn't much to like on visit, water took while to heat, asked for maid service only got change of towel, area outside no grass lots of trash was hoping this location had got better will not stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Monarch Desai, Gestion de l’hôtel
I'm sorry to hear about your experience during your recent stay. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve our services. We apologize for the inconvenience you faced with the water heating and the lack of maid service. Rest assured, we'll address these issues promptly to ensure they don't recur in the future. Regarding the cleanliness of the outdoor area, we'll work closely with our maintenance team to enhance the cleanliness and ambiance of our surroundings. We understand your disappointment, and we genuinely hope for the opportunity to welcome you back in the future to provide you with the exceptional experience you deserve.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
No ice, dark exterior, unsafe