Note fondée sur 208 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Very quiet with friendly staff. lots of off-street parking NO WIFI Room clean but very dated and compact. Outside building and grounds very rundown. Weeds everywhere. Outside furniture very dirty. Gardener and handyman needed
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2019 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2019 sur Wotif
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2019 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Very nice and clean accommodation at a budget price, Convenient location and nicely heated on a cold winter night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Elizabeth, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Motel Stuart, and for taking the time to write a review. Our motel offers basic standard accommodation at budget price. It's great to hear that you enjoyed your stay and we look forward to having you again.
1 sur 5
par un voyageur de Sydney

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Very unprofessional, didn’t have our reservation due to overbooking. The reception decor is in much need of updating, never saw the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Receptionist, Gestion de l’hôtel
Some guests can become very impatient, and due to technical issues as outlines in our previous response the problem came from the site which you made your booking through, unlike making it in person errors are likely to occur.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Receptionist , Gestion de l’hôtel
Thanks we appreciated your time to provide us with your feedback and hope that you come back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Hotels
Room clean but old. Express checkout for snow trips would be helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Receptionist, Gestion de l’hôtel
We appreciate some feedback we'll try and improve for next time, sometimes our guests don't read signage placed in the rooms which creates an easier get away at the checkout.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Wotif
Perfect for our overnight stay. Cozy and warm. Ver quiet eventhough it is on the highway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Receptionist, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and considering to stay with us. May you have a safe trip and love to have you stay again.