Note fondée sur 290 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Wotif
We are never disappointed with our stay at the Kinross Motel - the standard is very good & always reliable.
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2024 sur Wotif
OK
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Wotif
Well situated, clean, friendly staff and undercover parking in front of the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par gg, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
Friendly staff, clean and affordable, geat place to stay, will stay again if we return to the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Gareth, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur de Llanarth
Publié le 10 avr. 2023 sur Wotif
We've stayed here before and we were happy to stay again. We stayed as a family of 4, room was clean, tidy and a good size. The only negative i could say would be the shower that leaks all over the floor every time you use it, but that seems to be every hotel/motel we stay in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par Kinross, Gestion de l’hôtel
Hi MattSorry to hear about the shower.That will be fixed straight away.Other from that we are glad you had a great stay.Kind regardsKinross
par un voyageur
Nice overnight stay with corner spa
Publié le 5 sept. 2022 sur HotelsVery happy pleasant reception, room very pleasing to the eye and clean. I personally found the bed that I slept on to be too hard so my sleep was not the best. I don't recall this issue on any previous stay so it may have just been that the bed was due for replacement.
The spa was lovely, but a little awkward to get in and out of, which could prsent a problem for some, especially as the spa is also the shower base. A suitably located rail would solve the issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Gareth, Gestion de l’hôtel
Thank you for you're feed back
par un voyageur
Publié le 28 août 2022 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 28 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Gareth, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 25 août 2022 sur Hotels
The staff were happy to organize late check-in for us and everything was ready when we arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par gareth, Gestion de l’hôtel
Thank you