Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2023 sur Hotels
Vraiment insatisfait, en demi sous sol, tout est vieux, pas d'eau chaude, pas d'hygiène, tres bruyant, petit dej a eviter et seulement dans un delais d'une heure, en travaux....
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Great location and family-run feel. No fancy amenities but very clean and well-kept. Would stay here again.
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2023 sur Expedia
Muy cerrado el espacio y mucho calor
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
ME GUSTO LO YÍPICO Y ACOGEDOR
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par R_lila, Gestion de l’hôtel
Gracias por su visita, un honor servirles.Nos dio mucho gusto servir a personas como ustedes.
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
Para el tipo de habitacion era muy caro. El muchacho de recepción nunca sabía nada de lo que le preguntaba. Mu cuarto olia a agua estancada.
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2023 sur Expedia
Breakfast very simple, no space to hang your clothes anywhere
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
In Expedia I was supposed to pay 92.50 but was charged 107
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2023 sur Expedia
Wifi was good - staff Pleasant & very helpful - room & bathroom clean - close to all amenities - tasty breakfast- hot water only in shower - large trucks driving by early in the morning- would stay here again
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2022 sur Hotels
Das Zimmer war ausgesprochen sauber. Es wurde jeden Tag gereinigt. Frühstück war sehr gut. Gute Lage. Wir hatten ein Zimmer mit Balkon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
.
par un voyageur
Bad experience
Publié le 9 sept. 2021 sur HotelsWe booked. Booking said breakfast, pool and hot springs, and A/C. Got there, we got rooms with no A/C, hotel has no pool, and no hot springs (1hour distance) - no breakfast first day, until they saw bad reviews on other platforms. They agreed to half price the first night. First night we had no A\C and first morning had no Breakfast.
We got intimidated and threats by staff members to our private number. Insulting our group. We still hold the evidence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2021 par Eh, Gestion de l’hôtel
We understand your unhappiness with this situation, as we disscus you received everything you requested also an extra discount. Our staff were polited with you all the time. Your emotional problems isnt our concern you must look for a specialist assistance to help you handle your angry outbursts.
We are more than optimistic to serve guests all around the World as we are used to since 1997.