Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Tout était très bien, grand parking, petit déjeuner avec beaucoup de choix. Un.petit bémol pour la literie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Angie, we are super grateful.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback Martin and thanks for staying with us last month, we are grateful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2022 sur Expedia
Tout est parfait ! Nous sommes très contents .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Dominique
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
My wife and I stayed in room 303.The property did not have a working elevator nor hot water to take a shower. We will never recommend La Quinta to friends and family. Maintenence was poor on this facility.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
David,Our elevators are all in 100% working order. The other LQ down the street has not had working elevators for a few weeks, so maybe that is what you are referring to, as you were on the 5th floor when you did stay at this property.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I was in room 402 for 2 days and there were roaches in the drawers and closet. I stayed there because it was very close to the location. I kept everything in my zippered luggage, but it took me a half hour prior to checking out to pack and ensure I was not taking any crawly insects on my person or my other personal items. I am a travel advisor and would not make any accommodations to my clients at this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks Awilda and I see no mention of any issue while here. We could have easily moved you and would have been happy to do so. Please allow us a chance to assist you while you are on property, as opposed to after you have left. My apologies!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Vannoy, we are so pleased...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks Katerin and have an amazing week.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The hotel is too old, rooms smell bad and towels looks old and stain. Location is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks and we are an older property and therefore, priced accordingly. Our terry and linens are all new, so I am not sure how we failed you regarding that but I do apologize. As you were here 3 1/2 months ago, it's hard to be of much help. However, have a great week.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It’s an old(er) property. It’s kept clean! The location is not great but close enough if driving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks Thomas and we appreciate you staying with us. Have an amazing weekend sir!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Freddy and we wish you and amazing and safe August...