Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Le fait de prendre 50$ d acompte remboursable de ma carte de cedit au cas ou nous ne ferions des dommages a la chambre ! Une premiere pour moi ! La personne a l e enregistrement n a pas beaucoup de facon ! La proximité des services et de l autoroute est excellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Amber, Gestion de l’hôtel
We want to apologize for the deposit we do this in case there would be any damage done in the room, we require it with all guests. We hope you have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2018 par Shawn, Gestion de l’hôtel
Dear, Anonymous Thanks for the 5 Star Review. We look forward to serve you again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Iowa City

Publié le 30 juill. 2020 sur Expedia
The Days Inn is not what it used to be. The AC in my suite didn’t work well. The chair in the In the lower common area of my suite looked sooooo filthy. They should just throw it away. Water stains in the ceiling. It was icky. I’ve been going to this Days Inn since 2011 but this year it has fallen off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your stay. We are temporarily closed down for renovations until further notice as we are in the process of making improvements to the property to ensure a superior experience for all of our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Toe Jam

Publié le 29 juill. 2020 sur Hotels
Got to our room after a very long drive, got a Jetted Tub room. As soon as we entered the room it had a weird smell, we thought it was just because of the air not being on. Explored the room for a few minutes, thought it was awesome it had a loft bedroom and the jetted tub up there. Turned one of the switches on to start filling up the tub and I had to leave the room due to the overpowering smell coming from the tub. The best I can explain it is the smell of Toe Jam x10000000. The rest of the hotel stay was okay once we switched rooms definitely not somewhere I would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
We apologize for your experience. We have forwarded your concern with our maintenance team to ensure this gets taken care of and we hope for another opportunity to serve you better.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
Thank You for your rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
Thank You for your rating! We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you had to give us this rating! We would encourage you to share the details for this rating, and we will be more than happy to do everything possible to make it right.
5 sur 5
par un voyageur

len and comfortable

Publié le 11 juill. 2020 sur Hotels
Clean and very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2020 par Chuck, Gestion de l’hôtel
Thank You for your Valuable Feedback! We hope to welcome you again soon!