Note fondée sur 399 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Shower needs a grab bar! Unsafe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
We do have rooms with grab bars in them, those are our handicap accessible rooms. We also have shower mats available upon request. I hope that helps for the next time you stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Angela C GM. , Gestion de l’hôtel
Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The room wasn’t clean, I could clearly hear my neighbors talking at regular levels. The fan in the bathroom didn’t work, there were hairs in multiple areas of the room (bathroom, bed). The pool was closed. There were water leaks and holes in the ceilings. The only positive things about this hotel was the breakfast options and the premium channels on the tv (hbo).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
We booked this hotel for a pool weekend with our kids for my birthday- drove all the way here (2 hr drive) and the pool isnt working. Literally hotels never have working pools but advertise it- its fraudulent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Angela C GM , Gestion de l’hôtel
Our pool pump breaking was not a planned event. I am sorry that you did not enjoy your stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Angela C GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great response.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
I am sorry your stay was not what we hoped it would be for you. Thank you for sharing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Need.parking lot lighting. No lighting in the room entryways. A/C thermostat control doesn't hold temperature. It's either too warm or too cold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Angela C GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
It was okay beds are hard and the air conditioning in the room will keep you awake all night. Very happy the bath actually worked so I could give my son a bath other than that I did not enjoy the stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Angela C GM, Gestion de l’hôtel
I am very sorry you did not enjoy your stay. Guest feedback is very important to us and if you would like to discuss this you can reach me at the hotel. My email is also listed in the hotel website. Thank you for the feedback.