Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Kellieanne Field - Reservations Agent, Gestion de l’hôtel
Hi Raymond.Thank you for taking the time to provide such a kind rate - we really do appreciate this.We are glad to see that you had an enjoyable stay with us and we do hope to welcome you back again in the not too distant future.Best regards,Kellieanne Field
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Kellieanne Field - Reservations Agent, Gestion de l’hôtel
Hello, Chantal.Thank you for your kind rate.We are delighted to see that you had a very enjoyable stay with us.We do help to welcome you back again in the near future.Warm regards,Kellieanne
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2022 sur Expedia
Excellent emplacement pour visiter cork et très confortable. Gym disponible en plus.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
Thank you for the welcoming. The Imperial Hotel is very beautiful, clean, safe and central. I have spent a great moment. Thank you Mister Kristian David-Zupan for your welcoming and the presents. I will come back in the hotel when I will have an opportunity. Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Aniko Reservations, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par Michel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2016 sur Hotels
Séjour très agréable et hôtel très bien situé mais un peu cher. L’hôtel nous a offert le petit-déjeuner en raison de nuisances sonores la veille.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The property was perfectly located. We read many reviews about parking being an issue. The reason the parking is a few blocks away is because the area near the hotel becomes mostly pedestrian at night creating a great scene for vacationers. There is a loading zone directly in front the hotel so you don’t have to lug your luggage. The bar was excellent with live music. This is a luxury hotel and would stay again on our next trip to Cork.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kellieanne Field - Reservations Agent, Gestion de l’hôtel
Hello, Thomas. Thank you for taking the time to provide us with such a kind rate and feedback - we really do appreciate it.We are delighted to see that you had an enjoyable stay with us and we would love to welcome you back again in the not too distant future.Best regards,Kellieanne Field
2 sur 5
par un voyageur

Skip the Imperial

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Our room was small. The sheets and wall was dirty. The fuse blew the first night so we had no electricity the first night. The staff did repair the problem quickly once reported. We also had tea at the hotel which was very disappointing. The cost was 45 per people and there were no choices. One server was vacuuming the floors during our tea service.