Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2024
Location of this property is in easy walking distance to surrounding restraunts and sporting activities.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024
Check in is at 4pm. I waited over an hour for my room to be ready and it was still dirty. I don't think the floor has been mopped in years.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
we do apologize for any issues you may have had i will look into this and fix the issue
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
When I arrived my room did not have any toliet paper or paper towels. The ceiling had mold stains. The toliet paper holder was missing. The faucet in the bathroom was also broken. Both pull out couches had cereal candy and gum wrappers with fresh stains. The room was extremely loud with kids running around above us after midnight. We called to complain. The noise did continue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
I DO APOLOGIZE FOR ANY ISSUE YOU MAY HAVE HAD I WILL LOOK INTO THESE ISSUES AND HAVE THEM ALL FIXED
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The staff was very accommodating, we loved the breakfast every morning! We will definitely come stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
THANK YOU SASHA
4 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Property is in a great location. Staff was very friendly and helpful. Room was exceptionally clean although a bit outdated. The bed and pillows were very comfortable. The only complaints I had is the room smelled STRONGLY of Fabuloso, which I don’t care for. Also the microwave in the room didn’t work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
THANK YOU TONYA
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
PLEASE LET US KNOW WHAT WE CAN DO TO MAKE YOUR NEXT STAY A BETTER ONE.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
THANK YOU MARTHA
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
PLEASES LET US KNOW WHAT WE CAN DO TO MAKE YOUR NEXT STAY A BETTER ONE
2 sur 5
par un voyageur de Conversetx

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Room was dirty. The bathroom fixture was broken. The telephone did not work and they had a microwave in the room that wasn’t working that they just left there knowing that it didn’t work the bedding hadn’t been washed in a while as far as the bedskirt and the floor has not been Mopped. And the management was rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Samantha, Gestion de l’hôtel
WE APOLOGIZE FOR ANY INCOVIENCE YOU MAY HAVE HAD WE WILL LOOK INTO THESE ISSUES