Note fondée sur 733 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Horrible ! De l'humidité partout dans l'hotel... nous avons changé de chambre 3 fois rien y fait l'odeur est insupportable, le sol est glissant..... cet hotel ne devrait même pas avoir le droit d'ouvrir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, for the respond and letting us know your concerns know that we do take the serious, we appreciate you for your time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2019 sur Expedia
Propre et belle piscine , iln’y A cependant qu’un seul restaurant à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par Nina , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Corpus Christi Northwest. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
I really don't have anything to complain about. The staff was very nice and helpful. The area was not far from restaurants or shopping stores.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, we appreciate you
1 sur 5
par un voyageur

Horrible place!

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Walked into lobby through open doors with immediate smell of natural gas. All lobby doors and windows were open. We were assured by the clerk that all was safe and well, and that the (part ) to repair the damage was being installed as we spoke. Went upstairs to our room on the third floor. No gas smell there. No hot water of any kind for showers. Again I asked the clerk and was told that hot water would be back on by morning. It was not. The ice machine on our floor was also broken. The entire reason for getting a hotel room is to shower/ restroom and sleep comfortably wake up and have a great start to your next day with shower . No mention of comp a room or compensation from clerk for being ripped off our hard earned money. Don’t spend your money at any place like this! Get what you pay for!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, of hot water this was an unforeseen issue. we do apologize for the inconvenience and do understand your frustration.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond, appreciate your time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the respond, we do appreciate you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
No hot water and floors were stained everywhere! Avoid this place. La Quinta should be embarrassed to have this property in its possession.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, of hot water this was an unforeseen issue. we do apologize for the inconvenience and do understand your frustration.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the respond, we do appreciate you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
The beds were amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond, we apprecaite you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Carmen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, we do appreciate your time