Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Ne mérite même pas 1 étoile. C’est sale partout dans la chambre. Le mobilier est vieux et graffigné. Le bain est rouillé. Nous avions demandé non-fumeur et une odeur de cigarette nous attendait dès l’ouverture de la porte. Le climatiseur fonctionnait aux 3 minutes et était bruyant. Avons peu dormi. Enlevez ce fournisseur de votre liste. Vous allez perdre votre nom.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
AC unit was to small for the size of our room and there where little roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Leslie! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Lisa
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Overall, staff was a little awkward, acting. Main issue is tub was stained pretty bad. The bathroom sink looks like it was about to fall because you could see was barely hanging. It is real Sandy everywhere inside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Joseph! Please accept our apologies for the inconvenience. We understand issues like this should not occur. Hence, we have escalated this matter to the relevant team to ensure an amazing experience in the future. Regards, Barbara
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
They were doing construction and there was trash everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Robert! Please accept our sincere apologies for the disappointment caused. We agree that the lack of cleanliness is highly unacceptable. So we request you to please take this as an off case since we are thoroughly fixated over cleanliness and is one of our basic aspects under consideration to serve our guests with. Rest be assured, we have updated our team to take the required action immediately to resolve this issue. Have a great day ahead. Regards, Noah
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The tv didn’t work. The microwave didn’t work properly. The bathroom door had a crack in it. The sink had a visible crack in the bowl. Only provided shampoo and bars of soap. Only 2 sets of towels for a room with enough sleeping space for 6! The “kitchen” area was really tight. There was construction going on which could cause someone to run over a nail or screw (which our neighbor ended up doing and warning us about).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Sidika! Thank you for the suggestion. We checked this property, this facility is currently unavailable with the hotel. We have duly noted your feedback for future consideration. Have a wonderful day ahead :) Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Lee! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Clean and served its purpose. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Shelly! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us with such awesome words, Robert! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Cynthia! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Nice older motel, but clean and fairly close to the beach. Had to leave a day early due to the tropical storm rolling in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Jim! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey