Note fondée sur 903 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Pas de frigo dans notre chambre.La jeune fille de l’accueil nous a ensuite proposé une autre chambre face à un mur.En insistant on a pu en avoir une autre.Il manquait une chaise.Seulement le lendemain matin un employé nous en a donné une.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Recomendable
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Ice machine didnt work/ tv out of order, around was dirty& slippery
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Harry, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Corpus Christi
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Corpus Christi
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Lot of standing water in front of every room - AC. They said it was due to condensation. Not right. Drains from AC clogged up. Creates slip hazard. All 3 levels. Roaches in Rooms. Do not clean Rooms everyday. Stayed over week - low rates but not clean. Parking lots - lot of potholes.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Live Oak
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Place was run down and didn’t look anything like the pics on Expedia. Bathroom was dirty. No shower curtain. Place was so bad I literally book another hotel in the parking lot and left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bradley, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6