Note fondée sur 367 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Francisco, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Not a happy customer this time. 😡
Publié le 4 août 2024 sur HotelsMy issue is I pay with a different credit card upon arrival every time and this time the front desk person didn't bother asking she gave some story that her boss said to use what was on file. Funny she didn't ask anyone anything while we were checking in she just did it and was not friendly about it at all. I'm not a very happy customer and I stay at your hotel at least 4-6 times a year and I know how it works and for her to tell me some BS story like that it pissed me off. Plus I'm really tired of her eating while checking me in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tristy,We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience.Maz K.#Team6
par un voyageur de Aurora
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jenee, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Clean and nice hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
par un voyageur de Odem
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Stayed there with my bestie before my wedding and it was perfect! Just check if your windows are locked bc ours wasn’t and neither was my sisters in another room lol so be careful and there NO ELEVATOR lol anyways yea peace out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Easy location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia