Note fondée sur 175 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
79 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vincent,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Surizaday, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon. Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur de Corpus Christi

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Great Stay

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
It was an okay experience. Not to fancy but was clean and the staff were very friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vernon,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
As soon as I opened the door a roach fell out. They were crawling on the walls, there were dead ones in the “kitchenette” which I could barely fit in. And there was a dead bug on the BED. I pulled the sheets back to look for more and I found hairs. I immediately checked out but they still charged me $70 dollars for the night because the “sheets were messed up.” Terrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alaysia,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Staff was very polite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Maria,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Karem, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6