Note fondée sur 336 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Chambre plus petite que les autres Quality Inn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Andrew Vera- General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill the online survey. We are happy you had a great stay with us. Safe travels and we hope to see you if you return to the area.
par un voyageur
idéal pour aller visiter Mesa Verde National Park
Publié le 28 oct. 2023 sur HotelsHôtel bien placé en ville, et à seulement 10 minutes du Parc National de Mesa Verde. Les chambres sont de taille correcte. Plusieurs machines à glaçon sont disponibles. Le petit-déjeuner est assez varié, il y a également une machine à gaufre, mais lors de notre passage, des clients ont réussi à la casser .... Cependant, il faut monter ou descendre quelques marches pour accéder aux chambres et le parking situé en face des chambres est très vite plein, le cas échéant, il faut se garer en face de la réception.
par un voyageur
Trés bon séjour.
Publié le 25 oct. 2023 sur HotelsHôtel trés confortable, calme et bien situé.
Petit déjeuner (compris) exceptionnel. Trés bon accueil.
par un voyageur
Publié le 29 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2022 sur Expedia
Chambre et lit confortable, très propre a part le plancher très collant mais semblait propre juste pas suffisamment rincé. Espace déjeuner très propre avec beaucoup de choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2022 par Alondro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Hope to see you again!
par un voyageur de Spanaway
Publié le 23 oct. 2024
Clearly they are converting this property. Everything they have finished looks great and clean. The not yet remodeled leaves room to be desire, laundry room..gym..I would stay here again. It was quiet and you can see they are working on improvements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Kaylynn Grant - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica, thanks for filling out the online survey. We appreciate the opportunity to accommodate you. We also like to thank you for all the positive comments. We wish you safe travels and a great day.
par un voyageur de Cary
Publié le 3 oct. 2024
Not bad, good place to sleep for a night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Kaylynn Grant - AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Jason, thank you for the time you took to fill out our online survey. We appreciate the feedback. We hope you have an amazing day and safe travels.
par un voyageur
Ok stay
Publié le 30 août 2024 sur HotelsBreakfast was good. Clean room. A little bit noisy because of rude guests in the middle of the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Kaylynn Grant - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Kim, we apologize for the noise issues you had while staying with us. We do have a down time policy set in place and will work on making sure all guests are aware of this. We also would like to thank you for the positive feedback also and hope you'll give us another chance to make you next stay with us a good one.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
i was safe inside the room, feels and view unsafe as you exit the room. overfill trashcan and people smoking and drinking alcohol by the entrance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Andrew Vera- General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Thomas for taking the time to fill the online survey. We appreciate your feed back. I just want to assure you that Cortez is a safe place and our hotel is also a safe place. I apologize that you felt unsafe when you exit the room. Thank you for a great rating and we hope to you see again and make your experience a more comfortable one. Thank you again and safe travels.
par un voyageur
I'd Stay Again
Publié le 25 août 2024 sur HotelsThe room was clean and comfortable and fairly priced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Kaylynn Grant - AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Jerome, thank you for taking time out of your day to fill out our online survey. We appreciate your feedback and look forward to having you stay with us once again. Safe travels and have a wonderful day!