Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The front desk staff were all very unfriendly. The hotel seemed nice but my room was very dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Charyse,Thank you for your feedback. We will look into this and follow up accordingly.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The area
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Jung,Thank you for the great feedback. We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Eddy
par un voyageur
It’s an ok place to stay
Publié le 15 sept. 2024 sur HotelsHotel staff was ok and room was clean. Entire hotel is very outdated and parking ramp was very dirty. Room didn’t have any view and was just a weird little alcove.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Jamie,Thank you for your feedback. I will be sure the cleanliness of the parking ramp is looked at. Should your travels bring you back to the Costa Mesa area please let me know.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Wallace,Thank you for the great feedback. We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Christopher,Thank you for the great feedback. We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Kim,Thank you for your survey. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Britnee,Thank you for your survey. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Dominic,My name is Eddy and I am the Director of Rooms here at the Hilton Costa Mesa. Thank you for your guest survey. We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Eddy
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
The only complaints I have are that the spa wasn't heated—I was looking forward to that—and the parking price of 39 a day, which is an ouch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Alisa,Please contact the hotel directly and ask for the Manager Eddy