Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
No me gustó que el primer día me dieron la peor habitación que tenían , tuve que discutir para que me cambiaran , otra cosa no me dijeron que tenía que pagar el estacionamiento, por cierto caro como 35 dólares diarios
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hola Felipe,Muchas gracias por sus comentarios. Lamento que su habitación preferida no estuviera disponible en el momento de su llegada. Si sus viajes lo traen de vuelta a Costa Mesa, me encantaría ofrecerle una mejora de habitación de cortesía. El estacionamiento tiene un costo de 39 dólares por noche y está detallado en todos los sitios de reserva. Espero su regreso!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The front desk staff could be friendlier but overall we had great stay. Great location and loved the pool area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hilton Costa Mesa Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Laura,Thank you for being our guest. And thank you for taking the time to let us know how we did. Your comments are being reviewed by Sr. Management. We hope you will be our guest again so we can show you the improvements
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for being out guest. We are delighted to hear your experience was positive. We look forward to seeing you again soons
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Robert,Thank you for your comments on your recent stay. We very much appreciate your feedback. I hope you will be our guest again and allows to give you the Hilton Experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Arasch, We regret that your stay was unsatisfactory. We hope you will allow us the opportunity to give you the Hilton experience you deserve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Tammy, Thank you for being our guest and taking the time to share your experience with us. We look forward to having you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Eddy Daniel, Gestion de l’hôtel
Hello Dominic,Thank you for the survey. We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Eddy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. We are especially appreciative of your comments. We look forward to have you return and giving us the opportunity to earn a 5 star rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Whitney, it was a pleasure having you as our guest. and thank you for taking the time to share your positive experience. We hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Rooms Coordinator, Gestion de l’hôtel
Gideon, Thank you for being our recent guest. And thank you for your positive feedback. We love to see our guests smile. looking forward to having you be our guest again.