Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de VILLENEUVE DE BERG
Publié le 22 juin 2022 sur Expedia
Bel hôtel, bien situé, je le recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Rachel Front Desk Agent , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel. I value any comments that can be used to improve our guest satisfaction. We look forward to having you as our guest again in the future
par un voyageur de Montreal
Publié le 12 janv. 2020 sur Expedia
.........../////////,,,,,,,,///,/,/,/,/,/,/,,//,/,/?/
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2020 par Tracy Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Claudia,Thank you for rating your stay. We hope you will visit us again in the future.
par un voyageur
Très bien
Publié le 28 juill. 2019 sur HotelsTrès bon hôtel !
Piscine très agréable.
Personnel à l’accueil super sympa.
Bon séjour dans cet hôtel pour une nuit
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Kimberly Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
Your business is very important to us, and we value your feedback. We would like to thank you for rating your stay and we hope you will visit us again in the future.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Kimberly Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review the hotel. We are so pleased the staff accommodated your needs. We strive very hard to make each guest’s stay as enjoyable as possible and we hope you visit us again real soon.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Kimberly Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for rating your stay. Your business is very important to us, and we value your feedback. We hope you will visit us again in the future.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Kim Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for rating your stay. Your business is very important to us, and we value your feedback. We hope you will visit us again in the future.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Kim Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review the hotel. We strive very hard to give each guest the best stay possible. I am happy your visit was more than satisfactory. We look forward to having you as our guest again in the future.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kimberly Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for rating your stay. Your business is very important to us, and we value your feedback. We hope you will visit us again in the future.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Kimberly Sippel, FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and hope you will give us another opportunity to provide you with excellent service.