Note fondée sur 169 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Everything was pretty good the pool was not taken care of that was the only problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Juan, Gestion de l’hôtel
We apologize for the condition of our pool at the time of your stay. We have addressed the issue since then. We hope to see you in the near future.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Nice for thevarea
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Ok
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
está sucio
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Buen hotel, limpio. El desayuno incluido está muy sencillo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Juan, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and we are glad your experience at our hotel was good.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
I never seen an unclean place like this hotel before. I came back home a day sooner. I couldn’t sleep just thanking about my surroundings. One word to describe it Nasty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Juan, Gestion de l’hôtel
We apologize for the experience you had at our hotel, we take negative feedback very seriously and will address it right away.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
The rooms were so dirty, beds had really gross stains of who knows what. Shower and sink would not drain. The food was hard and milk was spoiled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Juan, Gestion de l’hôtel
We are so sorry you had a bad experience with us, we always strive to provide a clean room, good breakfast, and a pleasant stay for our guest every time. We are looking into this and addressing it right away.