Note fondée sur 112 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Elevator doesn’t work, lights don’t work properly, the rooms do smell bad and breakfast was horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par PetroStay Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Sergio. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, including the elevator and lighting problems, as well as the room odor and breakfast quality. Your comments will be addressed with our team to ensure we improve these areas. We appreciate your input and hope to provide a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Price was right, nothing flashy, just a clean room, area and nice people. Breakfast could be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par PetroStay Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you found our prices reasonable and appreciated the cleanliness and friendliness of our team. We value your input about breakfast and will work on improving that experience. We hope to welcome you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I have stayed at this hotel three years now for an annual event I attend. In the past it has been great, clean hospital and very welcoming. This year not so much, our room was clean but the rest of the place was a mess. The out door pool was green the lawn areas was a mess and the 1st floor restroom was nasty. I have met the owner and he was very nice and this year not present, maybe that he something to do with the conditions. Several other hotels in the area probably will not return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par PetroStay Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the conditions you encountered during your recent stay. We appreciate your loyalty over the years and are disappointed that we fell short this time. Your feedback regarding the pool and restroom cleanliness is invaluable, and we’ll address these issues immediately. We hope you’ll consider giving us another chance in the future to show you we're constantly working to improve.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
La habitación realmente descuidada, había mugre escurriendo por casi todas las paredes de entrada, la alfombra sumamente desgastada y suciedad acumulada en ella. El sofá cama estaba aún con la ropa de cama sucia hecha bulto del anterior huésped, súper mal oliente y en recepción no tuvieron sábanas ni fundas limpias, me dieron tiras de las q ponen de adorno para los pies de la cama. La cama estaba bastante aceptable pero solo es para pasar la noche. El desayuno en fin de semana no existe, solo había café. El estacionamiento oscuro pero grande, no había casi huéspedes, después comprendimos el porque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par PetroStay Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios sinceros. Lamentamos mucho saber que su habitación está en malas condiciones y que no hay limpieza. No es nuestro estándar y abordaremos estas inquietudes con nuestro equipo de inmediato. También le pedimos disculpas por la falta de opciones de desayuno los fines de semana. Sus comentarios son importantes para nosotros y esperamos mejorar para futuros huéspedes. Gracias por informarnos sobre esto.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Katy

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
The only thing this hotel needs is a good breakfast but for the price I keep staying there love it!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2024 sur Hotels