Note fondée sur 37 évaluations de clients

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3,8 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
Tout est très bien sauf peut-être,les oreillers qui ont l'épaisseur de gants de toilette sinon parfait.
1 sur 5
par un voyageur

accueil desastreux

Publié le 18 août 2021 sur Hotels
pire expérience de touriste, parking complet et malcommode, chambre avec fenêtre minuscule et non conforme a la réservation, pas d ascenseur et accueil épouvantable, pourtant très très cher, nous sommes partis immédiatement. a fuir
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par Brigitte

Publié le 16 juill. 2016 sur Hotels
Hotel atypique ,calme, très bien situé .Tres bonnes viennoiseries au petit déjeuner . Dommage qu'il n'y ait pas d'ascenseur et que le service soit insuffisant
5 sur 5
par robert

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

tres moyen

Publié le 19 mai 2016 sur Expedia
tres petites chambres, avec juste une ancienne meurtriere comm fenetre, c est un peu angoissant. le mobilier est tres vielliot. personnel simpathique. petit dejeune insufisant en qualite et peu varirie
5 sur 5
par un voyageur

A step back in time….

Publié le 4 avr. 2024 sur Hotels
We have just returned from a week at Hotel D’Olonne (or should I say Chateau D’Olonne). We were excited before arrival, and we were not disappointed. The hotel and its staff ensured a safe, welcoming and comfortable stay. Special shout out to Gloria who ran the reception like a boss. Super food in the atmospheric restaurant (think medieval banquet), and the best Aperol Spritz. Perfectly positioned to the main cable car and boot hire, and a 15 min scenic walk into the centre of town. Thank you xxx
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Whilst I'm loathe to say anything bad as the owners are lovely and were very helpful to print off my insirance details for me: it is a beautiful historic building and the meal I had there was lovely and of generous proportions. Whilst the area is quaint and a mere 5 minutes from the ski lift, there are no bars, 1 pizza restaurant and one steakhouse. The bar in the hotel is a lovely cosy place where I would have wanted to while away the evenings having filled my stomach with the free buffet at Bar Roma in Courmayeur. Sadly, I could not guarantee that I would be able to get even one drink a night. The bar is not staffed, on my last night there I greeted the server collecting drinks for the restaurant, thinking she would come back to ask me what I would like. 20 minutes later there was no sign of her, I was so frustrated I went and asked the night porter if he could recommend a bar and he came down to serve me. There needs to be some way of getting service down there, even if the servers just check in every 15 to 20 minutes .or if they happen to be fetching drinks for the restaurant and someone is sitting in there with no drink, maybe ask them if they would like one. Maybe I'm not confident enough to bother them but I shouldn't be penalised for that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par barbara Vaglio , Gestion de l’hôtel
Dear Sir we are so sorry but the problem with the staff is a big big problem and we don't find anyone who wants to work in this field so we have to cut some service .I 'm sorry, hoping to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels