Note fondée sur 685 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2024
I am disappointed that Travelocity did not explain the pet fee in my search of pet friendly hotels. So I was blindsided by an additional $75 dollar fee. The hotel is in a difficult area to reach and had two eighteen wheelers parked outside the neighboring Holiday Inn that I had to stove between in order to reach the Hampton Inn. There is little space to walk the dog.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Easy check in and check out and staff was very friendly
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Hotel was clean and quiet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The staff at this Hampton always knock it out of the park
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
My first time staying at this property and I am well pleased. From the moment I walked in I was greeted with a beautiful and handsome smile by the two attendants at the desk. The check in was easy and painless. My room was at a comfortable temperature and I slept well. Only thing I did not like was that the pressure in the shower was light and the water did not get hot. Other than that I have enjoyed my stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Our first visit, there and the staff made us feel so wecome