Note fondée sur 711 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de TROY

Publié le 8 janv. 2025
All great!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2025
Pet friendly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2024
I am disappointed that Travelocity did not explain the pet fee in my search of pet friendly hotels. So I was blindsided by an additional $75 dollar fee. The hotel is in a difficult area to reach and had two eighteen wheelers parked outside the neighboring Holiday Inn that I had to stove between in order to reach the Hampton Inn. There is little space to walk the dog.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Can’t go wrong with a Hampton Inn for clean comfort and the safety of traveling alone
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
The room was clean and spacious. The hotel is tucked away in a quiet corner and is quiet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I liked the area
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
First time at this property. LOVED it!!!!! You most definitely will not be disappointed.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The bathroom was not as clean as it should have been.