Note fondée sur 877 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
Friendly personnel, clean environment, groomed site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2023 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2022 sur Expedia
Nous avions une chambre premium près de la plage. Nous bien aimé avoir un accès à un resto pour les déjeuners avec vue sur la mer. Endroit tranquille, nous avons aimé la nourriture, les drinks et en particulier les très belles plongées avec le centre de plongée, facile d'accès car situé directement sur le site de l'hotel. Le personnel était très courtois et les jardins de l'hotel sont magnifiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre ont été si agréables. Nous nous efforçons d'assurer de très hauts standards de service afin de garantir que nos clients repartent avec de merveilleux souvenirs de leur séjour parmi nous.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2022 sur Expedia
Bon resort qualité prix. Ideal pour faire de la plongée si votre centre de plongé vient vous chercher au quai. Je vous recommande Cozudive pour vos plongée. Cela vous évite de retourner en ville pour revenir plonger en face de l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2022 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2022 sur Hotels
Séjour très agréable! Excellent rapport qualité prix. Une mention spéciale au service hors-pair pour la plongée sous-marine!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2022 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
Dear guest. We are happy that you enjoyed your days with us and we look forward to serving you with the entire staff in the near future.
5 sur 5
par un voyageur de LEFORS

Publié le 24 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay in our Hotel. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
We were supposed to stay for four nights but we only stayed 2 bec it was the worst hotel experience of my life as we checked in they had us sign booklets of waivers and when I asked to have it explained I was yelled at by three reps that were checking us in, during the stay the staff were constantly yelling at guest, refused to clean our room or change towels the rooms are filthy covered in mold and insects nothing is as advertised… I can keep going basically worst place save your money and go elsewhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
We appreciate your comments and apologize if you experienced any inconsistencies in our service, we have read your review with our utmost attention and will take note. We were concerned to read your comments, especially since your comments do not reflect the standard. However, please be assured that your review will be shared.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Property is a bit distant from the downtown area it gets expensive to ride a taxi back and forth
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our hotel.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests. The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time to share.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Allegro Cozumel , Gestion de l’hôtel
It is always nice to know that our guests have returned home with great memories of their vacation and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience with us and all of our readers.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Allegro Cozumel, Gestion de l’hôtel
The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. Please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us.