Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
L'hôtel est vieillissant le carrelage part de la piscine dangereux pour les enfants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Rosy Alba, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your fedback.. Regards !!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Tout d’abord, nous avons été avisé APRÈS avoir payé que les restos et le secteurs au bord de la mer étaient fermés. Il n’y avait pas de chaises au bord de la plage non plus. Avoir su, nous aurions réservé ailleurs. Donc, aucun endroit pour lire en silence. Il y avait seulement notre balcon ou la piscine, mais il y avait de la musique forte toute la journée jusqu’à 22h. Je me suis plains de ne pas avoir de tranquillité et heureusement, ils nous ont permis d’aller à la section Explorean. La nourriture était vraiment excellente ainsi que le service. Les employés sont très gentils et polis. La propreté n’est pas à son meilleur dans les toilettes mais c’est acceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par walter cordova , Gestion de l’hôtel
We appreciate your comments. We regret that your experience has not been entirely to your liking. One of our most important goals is to provide the best service to all our guests. We will take notes about your stay.We hope to have you back and to be able to change your perspective on us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par walter cordova , Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit, we hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

idéal pour les couples, relax et très romantiques

Publié le 10 févr. 2020 sur Hotels
Notre séjour est génial et excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Walter Cordova, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comments and suggestions, which are of the very importance to us. Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 12 déc. 2019 sur Hotels
Tout est tres bien sauf la qualité de la nourriture et les spectacles. Une amélioration serait la bienvenue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2019 par Walter Cordova, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we really appreciate it. Regards.
1 sur 5
par Ihssane

Very poor service and facilities, below average!

Publié le 29 sept. 2017 sur Hotels
There is nothing to really enjoy apart from snorkeling (which was good btw). The italian and mexican restaurant were nice with good service. The staff was nice, however, the overall services of the hotel were below average. On arrival, we were given our keys and no one was there to help us find our way to the room. The guy only gave us vague directions. We got a bad view on our room and had to wait the next day to have it changed. When we changed the room, the shower sink was not working properly and we had to clean the water that went out of the bathroom after every shower. I called during two days to have the TV connected to the WIFI but no one could help fix it and everytime they say the only person who knows how it works is not in the hotel right now. The lunch buffet and breakfast were okay. Upon check in, nobody could help us find a solution to have our Nespresso machine work in the room as it needed higher voltage and they did not have any Nespresso machines in the whole hotel. They only have Nescafe filtered coffee which was horrible. We are used to waking up early and once there was no one to serve us coffee. Every time we needed something, it was not attended well. We once ordered breakfast in the room and I asked for fried eggs with the yellow not broken, they sent me (after one hour) eggs with just the white and no yellow! If you are looking for a luxurious stay, definitely not at this hotel and I will never come back. Very poor service and not professional!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2017 par Traveler, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your experience. I apologize for the inconveniences you mentioned. I am not pleased to know that we were unable to follow up on your needs to improve your experience. I assure you that the most important thing for us is the satisfaction of each of our guests, and our collaborators make a daily effort to provide the best attention to our visits at home. I hope we get the opportunity to have you back home and change your expectations. Best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I had an amazing time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rosy Alba, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay and that we met your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
La comida es excelente y el servicio en general son buenos; sin embargo, las instalaciones están severamente afectadas por la humedad (pintura levantada, puertas hinchadas, metales corroídos, etc.) que no vi estuvieran haciendo mantenimiento.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Rose Alba, Gestion de l’hôtel
Hemos leído sus comentarios los cuales hemos compartido con los jefes de nuestros equipos, con la finalidad de mejorar la calidad de nuestros servicios de inmediato.Esperamos verles de nuevo en esta su casa en Cozumel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Personal amable e instalaciones cómodas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Rose Alba, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tus comentarios, ¡Estamos felices de ser parte de tu maravillosa experiencia con nosotros!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Staff was excellent but the property needs to be updated and it was not very clean in some areas. Again staff was welcoming, warm, and attentive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Rose Alba, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your comments, it is nice to know that your stay was pleasant.