Note fondée sur 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Tres ordinaire qu’en 2023 on le peut aller au restaurant en gougoune propre. Les femmes c’est ok mais pas les hommes. Le buffet est vraiment petit sans trop de choix. Beau petit site propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par Guest service manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Stephane, I regret to learn that we didnt meet your expectations, I sincerely apologize for any inconvenience we have caused you. All mentioned service points has been addressed and reviewed with the proper supervisors, and immediate actions has being taken.I reiterate my sincere apologies
5 sur 5
par un voyageur

parfait

Publié le 17 févr. 2023 sur Hotels
parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Guest Service Management, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup! Your comments help us to be motivated, Thank you for choosing Grand Park Royal Cozumel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par Guest Service Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2022 sur Expedia
Parfais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2022 par Guest service manager, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Gabriel, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue del toda satisfactoria. Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle Muy cordialmente
5 sur 5
par un voyageur de Boucherville

Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
L'endroit est tout à la fois calme et vivant. Le personnel est toujours souriant et serviable. Propreté 5/5. Buffet excellent. Restos â la carte très bien, le carribeen surtout. Je recommande cet hôtel pour les familles. Endroit sûr. Proche du downtown ce qui est super pour une sortie le soir. J'y retouberais !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Javier Colorado , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Carolyn, thank you for sharing your wonderful comments about your visit at Grand Park Royal Cozumel, I am very glad to learn you had a delightful time with us, and we highly appreciate your compliments on our privileged location, culinary offer and wonderful service. We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Yours sincerely,
1 sur 5
par un voyageur de ARLINGTON

Publié le 3 déc. 2024
The food at this property is INEDIBLE! The people who work there are very nice and helpful and the rooms are nice. The pools were so cold there were barely anyone in them. I was there for an Ironman and got sick from the food as well as my wife. I have never had such bad food at the buffet and the pool areas. DO NOT EAT HERE!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2024 par Alan Verduzco / General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the experience you had with the food during your stay. We understand how important it is to have a satisfying dining experience, and we deeply regret that we fell short of your expectations. Please rest assured that your comments have been shared with our culinary team so we can investigate further and make improvements.We are pleased to hear that our team was friendly and helpful and that you enjoyed the rooms. We also regret that the pool temperature was not up to your satisfaction and will look into ways to ensure a more comfortable experience for future guests.We truly value your feedback, and we are committed to making necessary changes to enhance the overall guest experience. Thank you again for your review, and we hope you will give us another chance in the future.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
En los cuartos se escucha todo lo que hablan en las habitaciones de los lados, en el gym no funcionan todas las maquinas, aunque es un TI hay insuficiente comida para la cantidad de gente que llega, no estan preparados, en pleno 15 de septiembre y a las 11:30pm ya no habia alcohol ni comida, a decir verdad, el hotel esta viejo, no vuelvo!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Katy

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
We known this resort for years Every time we get awesome memories here. Thanks!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Guest service manager., Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Martin, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards