Note fondée sur 881 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bel hôtel mais buffet du restaurant décevant
Publié le 15 févr. 2024 sur HotelsTrès belles et grandes chambres avec une superbe vue sur la mer. Le seul point négatif c est le buffet. Très peu de choix et très très bruyant...une horreur. Dommage car vraiment c est un hôtel magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Gex Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chère Fabienne,Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis d'apprendre que la beauté et le confort de nos chambres avec leur vue imprenable sur la mer vous ont procuré une expérience mémorable. Votre satisfaction concernant la propreté et le confort de votre séjour résonne avec notre culture de service. Nous prenons néanmoins bonne note de vos remarques sur notre buffet et regrettons sincèrement que celui-ci n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Soyez assurée que nous nous efforçons continuellement de proposer des expériences gastronomiques variées et de qualité pour satisfaire les palais de nos hôtes.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Gex Service Center Management
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Personnel/ service/ propreté exemplaire!
Accessible pour les fauteuils roulant jusqu’à la plage.
Mais nourriture TRÈS DÉCEVANTE, très grande dégradation depuis l’an passée: peu de choix et mauvais goût. Nourriture à ce que je n’attendrais dans un 3*
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chère Madame Josée,Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis de lire que notre service, propreté, et l'accessibilité pour les fauteuils roulants jusqu'à la plage ont répondu à vos attentes. Ces aspects sont fondamentaux pour nous et nous sommes fiers que vous les ayez mentionnés. Nous regrettons cependant que notre offre culinaire n'ait pas été à la hauteur de vos attentes cette année. Sachez que notre équipe s'efforce de proposer une cuisine internationale variée et de qualité, dans l'espoir de satisfaire les palais de tous nos clients.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour 100% réussi.Bien à vous,Guest Service Center Management
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2023 sur Expedia
Tout est accessible, à partir de la tour principale de l'hôtel, pour les personnes en fauteuils roulants, même la plage! Il y a des rampes d'accès sur tout le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chere Josée,Merci d'avoir partagé vos commentaires avec nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié un séjour relaxant et le bon service et l'attention fournis par notre incroyable personnel. Ce sera un plaisir pour nous tous qui travaillons ici de vous revoir bientôt pour continuer à dépasser vos attentes.Avec nos meilleures salutations.
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Un bel hotel, bonne bouffe, belle plage. Notre drain de douche était bouché , il avait de l’eau partout . Ils sont veni le déboucher sommairement, mais pas tout à fait et ils ont ensuite laissé toutes les serviettes mouillées et sales sur le plancher sans nettoyer. Le reste était super et le personnel très gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Guest service center management, Gestion de l’hôtel
Dear Simon,
Thank you so much for leaving this review about your recent stay with us in Melia Cozumel. We appreciate that you have shared your comments about your experience, which are very important for us; therefore, we will be following up with the department involved in order to improve.
We will be happy to welcome you back, we will be waiting for you with arms wide open looking to assist and pamper you!!
Best regards,
Guest service center management
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Guest Service Center Management., Gestion de l’hôtel
Dear Volodymyr,Thank you for sharing your experience with us.We are happy to know you had a great time at our beautiful resort while you were pampered and taken care of by our amazing staff. We would be honored to host you again to continue exceeding your expectations.Best regards
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Amazing stay! Would return here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Tala,Thank you for sharing your experience with us.We are thrilled to hear that your room experience met all your expectations, with cleanliness and amenities that helped create a memorable stay.Your appreciation for our hotel's condition and the service culture our team strives to uphold is truly gratifying. It is also a delight to know that you were fully satisfied with the gastronomic experiences we provide.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Guest Service Center Management
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
This property has it all. Wonderful Views, Nice Rooms, and awesome staff. We thoroughly enjoyed our stay in Aug '24 and will definitely return again. Food quality, quantity and choices are just fantastic and the waitstaff are incredibly attentive and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you very much for this kind review.We are happy to hear that the stunning views and the comfort of our rooms contributed to a memorable stay.Our team is thrilled to know that their attentive service met your expectations, underscoring our commitment to a strong service culture. It's also wonderful to hear that our gastronomic experiences impressed you with their quality and variety, ensuring that every meal was a highlight of your day.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Guest Service Center Management
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Mi estancia en el hotel por cuarta vez fue como siempre relajante e inolvidable, me gusta mucho el ambiente familiar que se vive ahí. la propiedad del hotel esta siempre tranquila y super limpia, la excelente atención y amabilidad de todos los miembros del personal en general nos hacen regresar. La comida no era mala pero creo que si deberían mejorar un poco sus menús.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Estimada Norma,Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Nos complace saber que la atmósfera familiar y la tranquilidad de nuestras instalaciones contribuyen a una experiencia relajante e inolvidable.Es un honor que la limpieza y la atención de nuestro equipo hayan sido factores destacados en su estancia. Entendemos la importancia de ofrecer experiencias gastronómicas excepcionales y apreciamos su sugerencia para mejorar nuestros menús, algo que consideraremos para enriquecer aún más la oferta culinaria.Le esperamos en su próxima visita a Cozumel.Atentamente,Guest Service Center Management
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The staff here were all pretty awesome with a few notable people who went above and beyond. Christian was one our waiters and and was very attentive and informative, he even went so far as set up a tequila and mezcal tasting for us. Best waiter I've had anywhere in a very long time. Santiago was our liason and had all of personal needs taken care of and was always reachable via phone.
The facilities were all perfectly nice. Nothing mi d blowing, but everything at the very least met my expectations. Also as a side, do not listen to anyone who complains about the ac leaking. There are signs up in the room that state if doors are left open to long the ac will drip because of the high humidity.
The food was all pretty good. I did not get a single food item i was unhappy with. The 2 restaurants are fantastic. Fish house has great seafood, and molé has exceptional mexican cuisine.
The drinks were stock standard resort fair. Nothing fancy, but it's as much as you want, so can't really complain.
The beach here is awesome, but to get clear water you have to walk down the beach to next hotel which has a concrete pier built to keep seaweed out. Not a big deal though as all you have to do is walk 2 minutes down the beach to get there.
Tldr: great all inclusive, would recommend going in the off season of june-aug as it's not super busy and you aren't fighting any crowds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Taylor,Thank you for this great review.It is delightful to hear that our staff, especially Christian and Santiago, provided an exceptional service culture that stood out during your stay.We are glad that our facilities met your expectations and that your gastronomic experiences at Fish House and Mole were satisfactory. We appreciate your understanding of our measures to address the high humidity and its effect on the air conditioning system.We regret to hear that the sargazo affected the immediate beachfront, but are pleased that a short stroll offered you the clear waters you were looking for.Our commitment to guest satisfaction is unwavering, and we continuously strive to create the perfect setting for our guests to enjoy their stay.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Guest Service Center Management
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GEX Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marinna,Thank you for your rating of 4 out of 5 on Expedia. We are pleased to know that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback is valuable to us as it helps us to continuously improve our services.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,